Fábián, Sebestyén
-12 °C
-3 °C

Az RTL Klub visszautasítja a pártosság vádját

Magyar Hírlap
2001.04.12. 07:30
A "jó hírnév és a szerzői jogi törvény megsértése" miatt az RTL Klub pert indít a Magyar Televízió A Hét című műsora ellen - jelentette ki Szabó Stein Imrétől, a kereskedelmi csatorna kommunikációs igazgatójától. A Magyar Televízió A Hét című műsorának április 8-ai adásában Tóth Gy. László politológus úgy nyilatkozott, hogy "a kereskedelmi televíziók - szemben a nyugat-európai kereskedelmi televíziók legtöbbjével - aktívan kampányolnak az MSZP és az SZDSZ mellett", s illusztrációként az RTL Klub Híradójának főcímét mutatták be. A kereskedelmi csatorna példátlannak és felháborítónak tartja a kijelentést, és a leghatározottabban visszautasítja, hogy hírműsoraiban bármely párt mellett vagy ellen valaha kampányolt volna. A Hét főszerkesztője, Siklósi Beatrix lapunknak azt mondta, őt az RTL Klub illetékesei nem keresték meg az ügyben, ellenben az országos napilapok már értesültek a hírről.

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!

Wellness hétvégék belföldön

A kényeztetés egész évben jár Önnek! Válasszon a legjobb ajánlatokból.