Natália
-3 °C
8 °C

Az RTL Klub visszautasítja a pártosság vádját

2001.04.12. 07:30
A "jó hírnév és a szerzői jogi törvény megsértése" miatt az RTL Klub pert indít a Magyar Televízió A Hét című műsora ellen - jelentette ki Szabó Stein Imrétől, a kereskedelmi csatorna kommunikációs igazgatójától. A Magyar Televízió A Hét című műsorának április 8-ai adásában Tóth Gy. László politológus úgy nyilatkozott, hogy "a kereskedelmi televíziók - szemben a nyugat-európai kereskedelmi televíziók legtöbbjével - aktívan kampányolnak az MSZP és az SZDSZ mellett", s illusztrációként az RTL Klub Híradójának főcímét mutatták be. A kereskedelmi csatorna példátlannak és felháborítónak tartja a kijelentést, és a leghatározottabban visszautasítja, hogy hírműsoraiban bármely párt mellett vagy ellen valaha kampányolt volna. A Hét főszerkesztője, Siklósi Beatrix lapunknak azt mondta, őt az RTL Klub illetékesei nem keresték meg az ügyben, ellenben az országos napilapok már értesültek a hírről.

Ha már erre járok beugrom

..tényleg ez történt, Palau és Mikronézia szigeteit járva úgy döntöttem, hogy Saipanra is átugrom.

US Virgin Islands

Sosem láttál még ilyen gyönyörű helyet!