Natália
-3 °C
8 °C

Happy End-es furcsaságok a Széchenyi-terv marketingje körül

Népszava
2001.06.22. 07:36
Minden bizonnyal már azt megelőzően is dolgozott a Széchenyi-terv népszerűsítésével kapcsolatos feladatokon a kormánynak a Happy End Kft., hogy elnyerte volna az országkép építésére kiírt 4,6 milliárd forintos tendert. Erre utal legalábbis az, hogy a Széchenyi-terv arculati elemei visszaköszönnek a programról készült, még februárban megjelent könyvről, amely még azelőtt készült el, hogy a cég szerződött volna az országimázs kialakítására. A vizuális jegyeket tekintve a kiadvány meglepő hasonlóságot mutat a Széchenyi-terv jelenlegi plakátjaival.
Abban az esetben viszont a Happy End Kft. valóban dolgozott a program gazdájának, a Gazdasági Minisztériumnak - amelyhez akkor még a marketing is tartozott -, akkor meglehetős veszteséggel dolgozott. Ugyanis az idei év elején, a kiadvány készültekor mindössze 3 millió forintos havi átalánydíjazású, négyéves keretszerződése volt a Happy End Kft.-nek a kormánnyal. Ebbe az összegbe pedig nehezen fért volna bele a kiadvány előállatása. Ha viszont több pénzt igényelt volna a kiadvány előállítása, közbeszerzési pályázatot kellett volna kiírni rá. Ilyen tenderkiírás azonban sem tavaly, sem idén nem jelent meg a Közbeszerzési Értesítőben.
További furcsaság a Széchenyi-terv korábbi és jelenlegi marketingje körül, hogy nem a gazdaságfejlesztési program "gazdájának", a GM-nek kommunikációs ügynöksége, az Ogilvy and Mathers végzi.

Ha már erre járok beugrom

..tényleg ez történt, Palau és Mikronézia szigeteit járva úgy döntöttem, hogy Saipanra is átugrom.

Varázslatos Szicília

Baboci2006 felhasználónk jóvoltából vadonatúj fotók segítségével visszatérhetsz a nyárba!