Médiakampányt kezd a kormány
Mint ahogy arra Orbán Viktor miniszterelnök a szerda reggeli szokásos rádiónyilatkozatában utalt: "érdemes nagyobb nyilvánosság előtt is számot adni arról, mire jutott a magyar nemzet, mire jutottak a magyar családok az elmúlt három esztendőben. Ezért fontolgatja a kormány, hogy esetleg valamilyen írásos formában juttat el erről információkat, tényeket a magyar választókhoz."
A kormány várhatóan főként az írott sajtóban hirdetések formájában tesz közzé adatokat a kormány hároméves munkájáról, ezen belül a családtámogatási rendszerről, az otthonteremtési programról, a Széchenyi-tervről, a gazdasági mutatók javulásáról. A hirdetések szövegeinek összeállítását már megkezdték a kancellárián, s várhatóan egy-két héten belül jelentetik meg a lapokban. Fontolgatják azt is, hogy az elektronikus média számára reklámfilmeket állítsanak össze a kormány három és fél éves munkájáról.
A hirdetések finanszírozását a kormány várhatóan abból a 390 millió forintból fedezi, amelyet az idei költségvetésben az úgynevezett "költségvetési füzetre" elkülönítettek. Mint ismeretes, a kormány tavaly már kiadott egy ilyen füzetet a költségvetésről, amelyet 3,8 millió példányban eljuttattak minden magyar háztartásba. A kétéves költségvetés miatt azonban az idén nem lesz ilyen füzet, hanem a két évet összefoglaló, és egyben a kormány négyéves munkáját kormányzati szempontból értékelő tájékoztató anyagot jövő tavaszra állítják össze a Miniszterelnöki Hivatalban, s azt ismét 3,8 millió példányban minden háztartásba eljuttatják.