Nincs győztese az MTV reklámidő-pályázatának

Népszabadság
2002.07.12. 07:08
Nem hirdettek győztest abban a közbeszerzési pályázatban, amelyet a Magyar Televízió írt ki reklámidejének értékesítésére. A győztes feladata lett volna, hogy - a barterügyleteket leszámítva - hirdetőket szerezzen. Az MTV azzal indokolta a döntést, hogy finanszírozása - az Orbán-kormány utolsó intézkedéseinek egyikeként adott 12 milliárd forintos garancia visszavonása miatt - bizonytalanná vált, így visszalépnek a közbeszerzéstől is. Ez azonban értesülésünk szerint csak a jogszabályoknak megfelelő magyarázat. Az MTV kuratóriuma ugyanis a pályázaton induló két cég közül egyiket sem akarta megbízni a feladattal.

Az egyik vállalkozás az az In Media, amelyről lapunk korábbi írásában derült ki, hogy Wermer Andrásnak, Orbán Viktor nem hivatalos tanácsadójának az érdekeltsége, amelyik tavaly nyár óta ideiglenesen már foglalkozik a hirdetésekkel. Az In Mediával versenyző adMasterst sem hirdették győztesnek, állítólag szakmai kifogások miatt. Egyelőre nem tudni, hogy az MTV újabb pályázatot ír ki vagy saját munkatársaival oldja meg a feladatot. Értesülésünk szerint az adMasters felajánlotta, hogy közös céget hoz létre a tévével a reklámidő eladására.