Gyurcsány uralja a médiát
Gyurcsány Ferenc túlsúlyban a médiában
Az MSZP és az SZDSZ az országos és a regionális elektronikus médiában is jóval többet szerepel, mint az ellenzék – derül ki az Országos Rádió és Televízió Testület felméréséből. A Magyar Nemzet által idézett összesítés szerint Gyurcsány Ferenc szerepléseinek túlsúlya a legfeltűnőbb. A miniszterelnök egymaga többet szerepel a hírekben, mint a másik három párt vezetője összesen. A Magyar Nemzet emlékeztet arra, hogy a médiahatóság korábbi felmérése szerint a 2002-es választások idején csökkenni kezdett Orbán Viktor akkori kormányfő szereplése a médiában Medgyessy Péter az MSZP miniszterelnök-jelöltjének javára.
Eladja ingatlanait az ifjúsági közalapítvány
Összes eladható ingatlanát áruba bocsátja a Nemzeti Gyermek- és Ifjúsági Közalapítvány – írja a Népszabadság. Az alapítvány igazgatója a lépést azzal indokolta, hogy az évente 600-700 millióból gazdálkodó szervezet állami támogatása folyamatosan csökkent, tavaly például már egy fillér sem kaptak a központi költségvetésből. Az eladásra kínált ingatlanok között szerepel az egykori fővárosi KISZ-iskola, egy Rottenbiller utcai irodaház, egy abádszalóki üdülőterület és több szálloda, köztük a Hotel Révfülöp is.
Részeletek a Népszabadság nyomtatott kiadásában
Az MSZP telefonon és utcán kampányol
Az MSZP több tízezer aktivistával számol a kampány hajrájában. A Népszabadság szerint az aktivisták igyekeznek elkerülni a magánszféra megsértését, így nem kopogtatnak be lakásokba, ez ugyanis elijesztheti a választókat. A vörös kabátos aktivisták inkább üzletek előtt, forgalmas tereken akarják meggyőzni a választópolgárokat. A párt tovább folytatja levélkampányát és az egyéni körzetekben Gyurcsány Ferenc felvezetőjével a helyi jelölt egy üzenetrögzítőről telefonon is próbál minél több embert elérni. Az MSZP a választások előtt a Kossuth térre szervez rendezvényt, hogy ott mutassa meg tömegbázisát.