Vince, Artúr
-11 °C
-1 °C

A Pannon Rádión már kisimultak az M7-es gödrei

2001.04.18. 11:35
Rádiós reklámokkal próbálja türelemre inteni az autósokat az M7 felújítása alatt a Magyar Fejlesztési Bank, az Állami Autópályakezelő Rt., a Nemzeti Autópálya Rt. és a Magyar Autópályaépítő Konzorcium. A húsz másodperces hirdetést az ország autópályái mentén sugározzák, a fővárosban csak a Pannon Rádió és a Rádió Bridge részese a kampánynak. A költségekről nem adnak tájékoztatást a készítők.
Külön kommunikációs stratégiát dolgoztak ki az M7-es autópálya átépítésén dolgozó cégek, vagyis a munkálatokra pénzt adó Magyar Fejlesztési Bank, a forgalomterelő-üzemeltető Állami Autópályakezelő Rt., a megbízó Nemzeti Autópálya Rt. és az építést kivitelező Magyar Autópályaépítő Konzorcium. Így nemcsak szórólapokat találnak a benzinkutaknál a tavaszi munkákról, útinform-jelentést hallhatnak a rádiós műsorokban, hanem a lépésben haladó feldühödött autósok lecsillapítására egy új módszert találtak ki. Az optimista készítők húsz másodperces hangeffektben próbálják bemutatni, az átépítés alatt álló M7-es jelenlegi és jövőbeli minőségi különbségét.

"Fél perc alatt találtam ki a húsz másodperces spotot" - mondta az Indexnek Turgyán Tamás, a Magyar Autópályaépítő Konzorcium szóvivője. "Egyszerűen Siófok és Zamárdi között a kollégák az út szélére álltak, s felvették azt a hangot, amit jelenleg lehet hallani, ha eldübörög mellettünk egy kocsi, majd készítettünk egy másikat, amit valószínűleg az M7-es felújítása után, novembertől lehet majd tapasztalni."

A reklám az M1, M7 és az M3-as mentén jól fogható kereskedelmi rádiókban, a győri BMC, a veszprémi Jam, a székesfehérvári Fehérvár, továbbá a gyöngyösi Dió és a tatabányai Radír Rádióban hallható. A fővárosban csak az alacsony hallgatottságú, MIÉP-közeli Pannon Rádiót és a ifjúsági és sportminiszter testvére, Deutsch Péter által vezetett Híd Rádió tulajdonában lévő Rádió Bridge-t találták meg a készítők.

A spotban először az M7-es jelenlegi, jellegzetes dübörgése hangzik fel, a frappáns "ilyen volt" felvezetéssel. Ezután egy versenyautó süvít el, sztereóban, "ilyen lesz" - megjegyzéssel. Végül az autósok türelmét kérik a felújítás idejére, ám, hogy kik, azt a reklámban homály fedi.

Naponta hatszor játszák le a szerkesztőségek a spotot - nyilatkozta az Indexnek Béni Gyöngyi az Állami Autópályakezelő Rt. kommunikációs vezetője. - Tudjuk, hogy az autósok általában sokat hallgatnak rádiót, így ezt a formát találtuk a legcélszerűbbnek ahhoz, hogy a sokszor ideges kocsizók türelemre intsük. Ez a hangeffekt két-három hete megy, s várhatóan még ebben a hónapban, esetleg egész nyáron hallható lesz. Ez egy kommunikációs stratégia része, amelyet az átépítésben részt vevő cégek szerkesztőbizottsága talált ki. A M7-es átépítéséről szóló tájékoztatókat azonban folyamatosan aktualizálják.

A kommunikációs stratégia költségeiről, így a rádióreklámokra fordított összegről sem nyilatkoznak az érintettek.

Ha már erre járok beugrom

..tényleg ez történt, Palau és Mikronézia szigeteit járva úgy döntöttem, hogy Saipanra is átugrom.

Oszd meg élményeidet!

Oszd meg nyári élményeidet más utazókkal is, tölts fel beszámolót, fotókat!