Plakátváltással fordul finisébe a kampány

2006.03.20. 15:58
Múlt pénteken pozitív kampányplakátjaival jelent meg a Fidesz. Az MSZP Orbán Viktor személyét vette célba tévés hirdetésével.

Megjelentek a pártok választókhoz szóló üzenetei közül az utolsó darabok. A múlt hétvégén a Fidesz és az MSZP is újabb médiafelületen, új tartalommal jelentkezett. A Fidesz pozitív kisugárzásúra maszkírozta a korábban a szívgyógyszerek ára miatt még aggódó nagymamát, a gázáremelést kifogásoló szülőket és a munkát kereső szomorú tekintetű férfit is.

#alt#

A fideszes óriásplakátokat 2600 helyen cserélték le az országban, mondta az Indexnek egy reklámszakember. Az MSZP ezzel szemben 2200, az SZDSZ 1100, az MDF pedig 900 óriásplakátot váltott az elmúlt egy hétben.

Az MSZP a Fidesz stratégiájával fordított értelmű kampányba kezdett. A múlt pénteken Orbán Viktor elleni tévészpotot mutattak be a televíziók. Ennek lényege, hogy Orbán hány alkalommal nem szavazott az elmúlt ciklusban, miközben a tokaji szőlő-ügyre, az új Szabadság-hegyi házra és a futballedzői mellékállásra utaló képeket látni.


Klikk a képre!

Az MDF a "Dávid Ibolyát miniszterelnöknek" című kampányával fordított eddigi, a többi pártot és ígéreteiket kritizáló kampányán. A kampányt megerősítendő az MDF politikusai is úgy nyilatkoztak, hogy a jobboldal győzelme esetén az MDF elnökasszonyát javasolnák kormányfőnek.

Horn Gábor, az SZDSZ kampányfőnöke elmondta, hopgy ők is a napokban cserélik le eddigi plakátjaikat. Az új szabad demokrata hirdetések mozgósításra buzdítanak majd.