Diana: mítoszromboló vallomások
További Bulvár cikkek
Rees-Jones 1995-ben kezdte testőri pályafutását |
Felépülése után Trevor továbbra is al-Fayed cégénél dolgozott. Főnöke hatására 1999 márciusában a The Mirror-nak adott interjúban azt állította: Diána Dodi nevével az ajkán halt meg, illetve. hogy két autót és egy motorbiciklit látott elsuhanni a karambolozott Mercedes mellett. Utólag ezen állításait visszavonta, és határozottan állítja azóta is: nem emlékszik a baleset részleteire, az interjúban elmondottakat al-Fayed nyomására állította.
A baleset |
1997. augusztus 31-én a paparazzik elől menekülő luxus Mercedes egy párizsi autópálya alagútjának oszlopához ütközött, az utólagos vizsgálatok szerint 118-155 km/h közötti sebességgel. Az autónak négy utasa volt: Diána hercegnő, Dodi al-Fayed, Henri Paul sofőr és Trevor Rees-Jones testőr. Bár Diána hercegnőt sikerült kórházba szállítani, egyedül a testőr menekült meg élve. A balesetet a rendőrség szerint az ittas sofőr okozta, Dodi al-Fayed apja, Mohammed, összeesküvésre gyanakszik. |
A friss könyv - mely Trevor Rees-Jones 1997-es párizsi baleset előtti életét meséli el - mítoszromboló: a Daily Telegraph-ban hétfőn megjelent exkluzív részletek szerint halála előtt Dodi nem vásárolt Monte Carlo-ban 150 ezer dolláros, gyémánttal és smaragddal díszített jegygyűrűt Diánának. Mohammed al-Fayed, Dodi apja, a mítosz megteremtője törvényszéken próbálta megakadályozni a további részletek megjelenését, ám a keddi határozat értelmében ez nem sikerült. Rees-Jones elismeri: a jegygyűrű valós lehet, ám vásárlásának részletei hamisak. A pár utoljára augusztus 23-án volt Monte Carlo-ban, de ékszerüzletben nem jártak. A testőr ugyanakkor azt is elárulja könyvében: semmi bizonyítja, hogy Dodi és Diána házasságot terveztek volna.