Natália
-3 °C
7 °C

Kapmány a dohányzásért

MTI
2005.08.27. 07:39
Aranyrudakkal, síkképernyős tévékészülékekkel és speciális filmvetítésekkel próbálja az egyre csökkenő számú japán dohányost füstölő mivoltának vállalására bírni a Japan Tobacco cigarettagyár most induló új reklámkampányában. A szeptemberben bevezetni kívánt új cigarettafajta marketing-kampánya keretében a JT arra szólítja fel a cigiseket, hogy küldjenek címére levlapot a következő büszke kézírásos szöveggel: "Dohányos vagyok". Az ezt követő sorsoláson a beküldők közül a legszerencsésebb öt kilónyi aranyrudat nyer, ennek értéke nyolcmillió jen (mintegy 16 millió forint), száz másik dohányos LCD tévét vihet haza, 75-en pedig kétszemélyes meghívást kapnak Bruce Willis és Mickey Rourke filmjének, A bűn városának egyik speciális vetítésére.

Egyébként Japánban a dohányosok aránya a JT tavaly októberben közzétett tanulmánya szerint történelmi mélypontra esett vissza, a felnőttek között alig 29,4 százalék - annak ellenére, hogy a cigi ára a szigetországban viszonylag alacsony a fejlett országok átlagához képest.