Ingyenreklám másfél millióért
Norbi elismeri, hogy üzleti szempontból jó volt képernyőn lenni, hiszen a televízió segítségével rengeteg követőre tett szert. A Magyar Televíziónak 2000 tavaszától készített műsorokat, és az átlagos nézettség két-háromszorosát érte el vele. Fizetségül havi másfél millió forintnyi reklámhelyet kapott szabad értékesítésre. Ennek körübelül húsz százalékára tudott szerződést kötni.
A Magyar Televízió szeretné, ha a nyár folyamán újabb tornákkal állna elő. Ő erre nem hajlandó, így tudomásul veszi, ha szerződést bontanak vele. Az új műsort egy stabilabb televíziós háttérrel szeretné megvalósítani, ahol nem ütközik pénzügyi akadályokba az sem, ha a Hősök tornáját kell élőben közvetíteni.
Az Index információi szerint az egyik kereskedelmi csatorna komoly ajánlattal állt elő Schobertnél. Ezt az aerobikoktató megerősítette, és elmondta, hogy valószínűleg még idén elkezdheti új műsorát.
Havonta tizennyolcezer embert mozgat meg élőben
A Margitszigeten szerdánként háromezren vesznek részt Norbi ingyentornáján. Ezenkívül folyamatosan lép fel az ország különböző pontjain, így havonta tizennyolcezer embert mozgat meg. Reményei szerint több ezren lendülnek mozgásba az augusztusi Hősök tornáján is, így sikerül végre Guinness-rekordot dönteni.