Botrányt okozott egy brazil temetkezési vállalkozás hirdetése

2003.08.05. 12:31
Rengeteg panaszt kaptak azok a brazil csatornák, amelyek leadták a dinamikusan növekvő Sinaf temetkezési vállalkozás két legújabb szlogenjét.
A riói székhelyű Snaf temetkezési vállalat a következő szlogennel rukkolt elő a brazil tévécsatornákon is látható hirdetésében: "Ügyfeleink közül még egyetlenegy sem jött vissza panaszkodni". A cég emellett rendelkezik egy életbiztosításokkal rendelkező részleggel is, amely ugyancsak nagyon kreatív volt, és a következő reklámszöveggel jelentkezett: "Életbiztosításainkkal annyira boldog lesz, hogy köszönetet mond Istennek, személyesen."

A Sinaf televíziós sportközvetítéssel is foglalkozik, minden futballmérkőzés a legrosszabbnak ítélt játékos megkapja a "pálya leghalottabb embere" címet.

Hasznos

A csatornák többsége számos tiltakozó levelet és telefont kapott a hirdetésekkel kapcsolatban. Ám Pedro Bulcao, a Sinaf vezetője elmondta a Folna de Sao Paolo újságnak, hogy nem tervezik a hirdetések módosítását. "A halálról mindig nehéz beszélni, de ha az embernek van humorérzéke, akkor ez megkönnyíti a dolgokat." Bulcao hozzátette, hogy szerinte az ilyen típusú hirdetések inkább használtak, mint ártottak a cégnek, hiszen tavaly is harmincöt százalékkal nőtt a forgalmuk.