Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

F1 Hierro Creative Commons License 5 órája 0 0 879701
Előzmény: F1 Hierro (879700)
F1 Hierro Creative Commons License 5 órája 0 0 879700
091010 Creative Commons License 5 órája 0 0 879699

Holnap korán kéne kelni. Lesz eső? A rajt biztos izgalmas lesz.

tyler-durden Creative Commons License 5 órája 0 0 879698

Ja hat errol beszelek…

Előzmény: btipus (879696)
Hápi Zsák Creative Commons License 8 órája -2 0 879697

nekem tetszik, egyszerű és nagyszerű, azt kéne befejezniük hogy pályánként mások a szabályok.

Előzmény: shu14 (879695)
btipus Creative Commons License 9 órája 0 0 879696

Én ezt a tanító póz fosztóhatásával együtt is simán elfogadom. 

Előzmény: tyler-durden (879694)
shu14 Creative Commons License 10 órája -2 1 879695

Rohadt idegesítő ez a törlésesdi. Tavaly óta ezzel szarakodnak, csináljanak rendes pályákat, ha ennyire zavarja őket 1 cm elhagyás, ami jó eséllyel semmi időt nem hoz.

Előzmény: Hápi Zsák (879689)
tyler-durden Creative Commons License 10 órája 0 0 879694

Csak egy ido utan az ember felno es elenged dolgokat. Foleg amiken feleslegesen emelkedik meg a vernyomasa

Előzmény: tyler-durden (879693)
tyler-durden Creative Commons License 10 órája 0 0 879693

Ja igy is lehet mondani. Kell hozza egy lelkulet…

Előzmény: btipus (879691)
A közvetítés hamarosan... Creative Commons License 11 órája 0 0 879692

Pole, illetve összehasonlítás a nyugdíjassal, talán látszik valami.

Nem csodálom, hogy nem rakták ki Masiék, ez olyan tükörsima laptörlés. Katarban is jópáran megszopták, mikor beljebb hozták a rázókövet. Nincs méricskélés, hogy javulsz vagy sem. Szélesen mentél, szevasz.

Utolsó kanyarban pedig 2 kör miatt kell vigyázni. Hagyni kell ott időt, aztán nincs baj.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Gde8k64eo0o

https://www.youtube.com/watch?v=zTaAaWz_37Y

btipus Creative Commons License 11 órája 0 1 879691

Ahhoz hogy ezt fontosnak érezd, sztem szeretni kell az F1-t. 

Előzmény: tyler-durden (879690)
tyler-durden Creative Commons License 11 órája 0 0 879690

Van olyan, hogy az FIA hitelessege a valosagban?:) erdekes en egyetlen komoly ilyen hatasra sem emlekszem, barmekkora botrany is volt a multban. a csapatok szajat betomik loveval a nagysaguk alapjan, a nezok meg kit erdekelnek? Ugyis nezik

Előzmény: btipus (879688)
Hápi Zsák Creative Commons License 11 órája -1 0 879689

nagy nehezen kiderült a magyarázat végül. versenyenként változik hogy az utolsó kanyaros elhagyásért törlik-e a következő kört vagy nem. erre a versenyre ez nem volt előírva, tehát a kör törlése volt a hiba, nem a visszaállítása.

Előzmény: btipus (879688)
btipus Creative Commons License 11 órája 0 0 879688

Dehogynem, erodálja az FIA hitelességét.

Ez nem újkeletű probléma, a nézőnek értenie kell mi miért történik, lehetőleg minden nézőnek. A múlkori Alonso eset is necces volt, főleg a magyarázat része.

Előzmény: tyler-durden (879680)
fitosi Creative Commons License 12 órája -3 0 879687

Mert te ott a mákolást emeled ki, holott végig küzdött a győzelemért.

Előzmény: Cold Heart (879684)
shu14 Creative Commons License 12 órája -1 0 879686

Azért Gasly Monzában erős versenytárs. :D

 

Amúgy nekem felfoghatatlan, hogy 2020 óta 4 év telt el.

Előzmény: Cold Heart (879684)
Cold Heart Creative Commons License 12 órája 0 0 879685

az meg már számtalanszor felfedett dolog: nálad a logika recseg-ropog, te jössz azzal, hogy nem szereted az esős mákolókat - mert éppen Hamiltonról van szó

máskor meg szereted, ha másról

 

így kerek a világod,  csak mi, kívülről nem ugyanúgy látjuk

Előzmény: Cold Heart (879684)
Cold Heart Creative Commons License 12 órája 0 0 879684

én megemésztettem rég, van ilyen az f1-ben, te lobogtatsz egy évtizedes mákolást úgy, mint vmi perdöntő dolog

Előzmény: fitosi (879682)
fitosi Creative Commons License 12 órája -2 0 879683

Max 20 másodperces előnye Checo előtt a vezetési fölényének köszönhető." Dr. Marko

fitosi Creative Commons License 12 órája -2 0 879682

Mai napig nem tudod megemészteni azt a győzelmet. Alo akár nyerhet is holnap egy sprintet.

Előzmény: Cold Heart (879681)
Cold Heart Creative Commons License 14 órája 0 0 879681

Ocon integet (eső kellett ahhoz, hogy Bottas lerendezze neki a futamot)

Előzmény: fitosi (879678)
tyler-durden Creative Commons License 14 órája 0 0 879680

"A lényeg hogy a döntés világos magyarázattal rendelkezzen, jól alátámasztott érveléssel, lehetőleg adatokkal."

 


de ha nem, akkor sem történik semmi...

Előzmény: btipus (879672)
Hápi Zsák Creative Commons License 14 órája -4 0 879679

nehez vizsgalni ez csak vitatott helyzetekhez vezet, sztem elhagytad kor torolve a legkorrektebb.de most megszegtek meg ezt is.

Előzmény: Cold Heart (879673)
fitosi Creative Commons License 14 órája -3 0 879678

Már azt hittem Hatmi bemákolja a polet, de szerencsére Norris inasba állította. Egyébként sem kedvelem az esőmákolókat.

rm40 Creative Commons License 14 órája 0 0 879677
NB2 Creative Commons License 14 órája 0 0 879676

mondjuk az enyém se jobb én meg az m4-et néztem hang nélkül :D

a képernyőn azt láttam az egész q3 alatt, hogy el-el tűnnek az eredmények és pont elkaptam mikor Norris körét visszarakták

mondjuk ilyet tényleg nem igazán láttam, már tiszta foci VAR :)

Előzmény: Cold Heart (879669)
zsozsok Creative Commons License 15 órája 0 0 879675

Ha mindenki használhatja akkor igazából nem is előny . Így legalább nem kellene az előző kört is nézni mert láthatólag az aktuális is nehéz a bíráknak  .

Előzmény: btipus (879672)
btipus Creative Commons License 15 órája 0 0 879674

kíváncsiság vezérelt :) De idő hiányában felesleges, tudom mert volt és lesz is nekem is olyan időszak amikor nem megy.

Előzmény: Cold Heart (879671)
Cold Heart Creative Commons License 15 órája 0 0 879673

egyébként én egyetértek azzal, ha nem jelent előnyt, ne töröljék, csak hát ennek nyomát nem nagyon láttam az elmúlt években, ez így tényleg nagyon ad hoc - és igen gyorsan adták vissza ezt a kört, nem érzem így nagyon alátámasztottnak.

Előzmény: Hápi Zsák (879667)
btipus Creative Commons License 15 órája 0 0 879672

Nem mert valós probléma, hogy bizonyos pályán élnek azzal a lehetőséggel, hogy szándékosan elhagyják a pályát, és így nagyobb tempót visznek át, amit gyakorlatilag továbbmentenek a következő körre. Tizedeket lehet nyerni ezzel a trükkel. De ez nem minden pályán valós lehetőség, itt azt gondolom hogy lehet mérlegelési lehetősége a bíráknak, esőben, és/vagy vízes pályán pedig pláne.

A lényeg hogy a döntés világos magyarázattal rendelkezzen, jól alátámasztott érveléssel, lehetőleg adatokkal.

Előzmény: zsozsok (879668)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!