Rohadt idegesítő ez a törlésesdi. Tavaly óta ezzel szarakodnak, csináljanak rendes pályákat, ha ennyire zavarja őket 1 cm elhagyás, ami jó eséllyel semmi időt nem hoz.
Pole, illetve összehasonlítás a nyugdíjassal, talán látszik valami.
Nem csodálom, hogy nem rakták ki Masiék, ez olyan tükörsima laptörlés. Katarban is jópáran megszopták, mikor beljebb hozták a rázókövet. Nincs méricskélés, hogy javulsz vagy sem. Szélesen mentél, szevasz.
Utolsó kanyarban pedig 2 kör miatt kell vigyázni. Hagyni kell ott időt, aztán nincs baj.
Van olyan, hogy az FIA hitelessege a valosagban?:) erdekes en egyetlen komoly ilyen hatasra sem emlekszem, barmekkora botrany is volt a multban. a csapatok szajat betomik loveval a nagysaguk alapjan, a nezok meg kit erdekelnek? Ugyis nezik
nagy nehezen kiderült a magyarázat végül. versenyenként változik hogy az utolsó kanyaros elhagyásért törlik-e a következő kört vagy nem. erre a versenyre ez nem volt előírva, tehát a kör törlése volt a hiba, nem a visszaállítása.
Ez nem újkeletű probléma, a nézőnek értenie kell mi miért történik, lehetőleg minden nézőnek. A múlkori Alonso eset is necces volt, főleg a magyarázat része.
az meg már számtalanszor felfedett dolog: nálad a logika recseg-ropog, te jössz azzal, hogy nem szereted az esős mákolókat - mert éppen Hamiltonról van szó
máskor meg szereted, ha másról
így kerek a világod, csak mi, kívülről nem ugyanúgy látjuk
Ha mindenki használhatja akkor igazából nem is előny . Így legalább nem kellene az előző kört is nézni mert láthatólag az aktuális is nehéz a bíráknak .
egyébként én egyetértek azzal, ha nem jelent előnyt, ne töröljék, csak hát ennek nyomát nem nagyon láttam az elmúlt években, ez így tényleg nagyon ad hoc - és igen gyorsan adták vissza ezt a kört, nem érzem így nagyon alátámasztottnak.
Nem mert valós probléma, hogy bizonyos pályán élnek azzal a lehetőséggel, hogy szándékosan elhagyják a pályát, és így nagyobb tempót visznek át, amit gyakorlatilag továbbmentenek a következő körre. Tizedeket lehet nyerni ezzel a trükkel. De ez nem minden pályán valós lehetőség, itt azt gondolom hogy lehet mérlegelési lehetősége a bíráknak, esőben, és/vagy vízes pályán pedig pláne.
A lényeg hogy a döntés világos magyarázattal rendelkezzen, jól alátámasztott érveléssel, lehetőleg adatokkal.