Minap betévedtem az Egérúti kagylóshoz. Még olyan ramaty állapotban lévő töltőállomást nehéz találni, a töltőpisztolyoktól kezdve minden lepukkadt, hihetelen a 21. században a fővárosban egy ilyen kút. Viszonylag olcsón mérnek viszont.
Én sem kaptam semmiféle értesítést. Felháborítónak tartom ezt a fajta üzletpolitikát, szart sem érnek a pontok, és még ezeket is törlik. Egy ferrari xar póló 1500 pont + 7ezer forint, nevetséges...
A 2010-es pontokat törölték. Talán a szemedet ki kellett volna nyitni, mert szórólapok, plakátok voltak arról h váltsa be pontjait, mert 2013 12 31-ig törlik a 2010-es pontokat. De igen e-mailt is küldtek, mert én is kaptam róla e-mailt, pedig én shelles dolgozó vagyok. esetleg nem jól nézted a leveleidet. De nem tudom h melyik shellre jártál, mert mi minden vásárlónak egyesével felhívtuk a figyelmét arra h törlődnek bizonyos pontok, és h járjon utána h neki mennyi pontja van törlésre jelölve. én úgy gondolom h mint shelles dolgozó ennél többet nem tehetek.
Itt nem a kasszás volt a hibás a kuponod esetében, hanem a rendszer. az ilyen kupon úgy működik h behívja a kasszás a tankolásodat és utána lehúzza a kuponodon lévő vonalkódot. akkor mikor lehúzza akk megjelenik a blokkodon a tescos kupon 0 Ft (mivel ezért a kuponért te nem fizetsz, vagyis nem kerül plussz költségedbe) és mikor lezárja a blokkodat akk a gép vagy a rendszer automatikusan kiszámolja h mennyi a kedvezményed. itt a gép számolt rosszul, és nem a kasszás leányzó "húzott le" vagy vágott át téged. Ilyenkor nyugodtan szóljál ha időben észreveszed. Én is shellen dolgozom, és már én is futottam bele ilyen hibába, rendszer hibába, h nem vonta jól az akciót, vagy abszolút semmit nem vont le. Én ilyenkor vissza szoktam adni a kasszámból a pénzt a vásárlónak, a blokkot elkérem a vásárlótól vagy lefénymásolom, h meg tudjam mutatni a főnökömnek, h nem jól működik a rendszer. Mindent meg lehet oldani, csak szólni kell.
Aha. Szerintem nem normális. Megmondom mi volt: a kagylós fogta magát és egyoldalúan azt mondta, hogy a nem tudom meddig gyűjtött pontokat 2013.12.31-ig el kell használni, különben elveszi őket, nullázza a kontódat. Ez páratlan! Ezt úgy csinálták, hogy ki sem értesítettek! Van náluk mailem, reklámot küldenek rá, de a pontelévülést sunyin csinálták, nem küldtek mailt, nem figyelmeztettek. Mert rohadékok. Hülye, aki ezeknél tankol ezek után.
Szia, nos én úgy gondolom h nem szemetek. ez teljesen normális, törlik a pontodat, mert nem használod fel őket. érvénytelenítik a kártyádat, ha abszolút nem használod hosszú ideje. mi ezzel a probléma? ha nem használod akk minek legyen, ahhoz h pl jégkaparónak használja vki ahhoz nem kell az h pontok legyenek rajta. ennyi...
Jan 15.-én tankoltam , majd adom a smart kártyát hogy rátegyék a pontot. Kérdem mennyi van rajta? Semmi .... Törölték..... Az összeset ami rajta volt. ..... Ott rögtön töröltem én is ( összetörtem ) a kártyát. Akkor tankoltam utoljára a kagylónál. Szemetek
Érdekes dolgot tapasztaltam a napokban egy csongrád megyei Shell kútnál,igaz későn vettem észre de átvertek.A lényeg,hogy volt egy tesko benzin kuponom amelyen 10 ft /liter kedvezmény volt feltüntetve.Valójában leadtam a kupont,tankoltam 13575 ft értékben és kaptam kedvezményt 130 ft.összeget.A tankolt mennyiség pediglen 33.2 liter volt.Akárhogyan is számolom az 330 ft lett volna,ha jól értelmezem a dolgotA blokkon csak annyi van feltüntetve,hogy engedmény -130 a tesco ua kedvezmény kuponhozpediglen 0 ft van írva.
Ez a pénz engem nem érdekel már aki a kuponommal ezt megteszi az bizony mámást is elkövethet ,így nagyívben elkerülöm ezen cég bármely kútját,és ajánlom mindenkinek,hogy figyeljen oda.Most már késő...de a leánykát ismerem,így mindig eszembe fog valami rólla jutni.
Shell Smart pontok beváltása magán vállakozásokon keresztül? Ez most vicc? Hogyan is van ez a Starplaza ?
Fogod magad és rávágsz a hasadra, Shell partner leszel? Az adatok kezeléséhez meg ugyebár a kedves Shell Smart kartya tulajdonos, hol is járult hozzá?
Aztán a Startplaza vissza adja a user adatait mait amugy is a Shell kezel?
Idézem:"
A Megrendelem gomb megnyomásával a CLUBSMART kártyával rendelkező vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a WebSmart Kereskedelmi Kft. a CLUBSMART kártyát érintő tranzakciók végrehajtására, ellenőrzésére a vásárló azonosító adatait és a tranzakció adatait a Shell Hungary zRt-nek átadja, illetve, hogy a Shell Hungary zRt. a CLUBSMART kártyát érintő autorizáció céljára a CLUBSMART kártyára, annak felhasználható egyenlegére vonatkozó adatokat adjon át a WebSmart Kereskedelmi Kft. részére.
A vásárló kifejezetten hozzájárul továbbá ahhoz, hogy a Shell Hungary zRt. részére átadott adatok alapján a CLUBSMART kártyabirtokosok e-mail címe frissítésre kerüljön.
"
Itt jön a jogi csavar ami ADATVÉDELMILEG inkompetensé teszi a partnerségüket:Nevezetesen, bár a SHELL valóban kötött megállapodást a partnerrel, de a partner nem rendelkezik adatkezelési számmal, nem nyujtott be ilyen adatakezelésre igényt, jogi értelemben: az ADATFELHASZNÁLÁS érvénytelen!
A kedves vásárló a külső jelek alapján, meg a Shell ide oda történő hivatkozása alapján azt gondolja SHELL adatkezelés folyik, de ez tévedésbe ejtő, az oldal gyakorlatilag azt a látszatot kelti, mint ami SHELL, ami ugyebár nem az. A dillemma végül is adott, de ha a vásárló jól jár, e tekintetben addig amig jól jár, nem érdekli miért jár jól, ha meg rosszul jár, mert akár járhat is rosszul, akkor majd érdekelni fogja.
Mmmm gyerekek. Azért őszintének kell(ene) lenni. Sok itt a zagyva szöveg, városi legenda. Hozzá nem értésből született mindenféle agytröszt megnyilvánulása. Ha csak a fele úgy működne, mint ahogy azt az itt gondolatuknak hangot adó "szakértők" leírják, iszonyatos káosz lenne!
Na de legyünk őszinték, mint ahogy azt kezdtem is.
Van probléma és káosz is ennél a gyönyörűséges kagylós cégnél. Legfőbbképpen ott kezdeném az egészet (és nem is fogok nagyon belemélyedni) hogy van két halmaz: "A" és "B".
Az "A" a kedves vásárló a "B" pedig a "még kedvesebb" kagylós vezetőség. Na már most ha bármelyik halmazba tartozó emberszabású valaha is érdeklődést mutatott volna a sakk iránt, valószínűleg lenne egy metszet, ahol egymásra találna a probléma és káosz. Ebből lehetne egy megoldást kovácsolni avagy egy közös kompromisszumot elő idézni.
De mivel a sakk távol maradt az érdeklődési körtől, így a probléma is csak az orruk hegyéig ér mindkettőnek, mert totális köd fedi annak a "varázs szónak" a jelentését, hogy: miért?
Miért botlik bele az idegesítő problémába az "A" és miért nem érdekli ez a "B"-t.
A kutas avagy shoppos, snackes akire zúdítja az "A" a hülyeségét, mert a "B" nem foglalkozik vele, két tűz közé kerül, mert valljuk be, sok a buta és elveszett ember ebben az országban, ahol mindenki a nem ismert sakk táblán a király vagy ne 'adj Isten királynőnek érzi magát!
Tehát! Ha valami nem tetszik, megvan a módja és hatásos módja, hogyan tudod ezt gyorsan és hatásosan kezelni. Nem egy lépéses történetről van itt szó, tehát az a véleményem, hogy az itt jelenlévők kb 10%-hoz jut el a mondandóm, a többi meg majd csak pislog nagyokat, hogy miről zagyvál ez itt. Velük nem szándékozom foglalkozni, mert a társadalom is és minenki ezekből a "parazitákból" él! :)
Olvasom itt a hozzászólásokat (főleg az elején) és hálistennek két okból is nyugodt vagyok:
1/ Hálistennek a mutatóm pontosan mér: Telenél tele van, 3/4-nél 15, 1/2-nél 30 1/4-nél pedig még 45 liter megy bele a 60 literes tankba, tehát pontos.
2/ Mindig tele kérem még jelzés előtt szoktam, így 50 liternél több nem mehet bele :)
Minap tankoltam ebből az "innovatív" új dízel szutyokból (Vpower Diesel nitro+)... még aznap beállt tőle a harmadik henger.
Ha egyszer hétköznapi autóknak készítenek üzemanyagot, akkor miért kell emelni az égéshőfokot? Ez egy hétköznapi autó, nem egy titán dugattyús versenyautó! Már az is furcsa volt hogy a töltöállomáson 4csapból 3 benzin volt tehát esélyem sem volt gázolajat tankolni! Persze ami kijött annak is szaga volt, tudjuk milyen a gázolaj "illata" na ez nem az volt.
-főtengely talán csere -18L üzemanyag kuka -> 460ft/L
csupán ennyi a problémám.
fel kell újitani a motort, mert esetekben nem tájékoztatják kellően a vásárlót arról, hogy ezt ne tankold a 9éves 250000Km-es autódba mert lehet nem egészséges... inkább azt mondják, hogy nekem ezt tudnom kellet volna.
benzinnel is meggyült a bajom, sima 95-ös 2× fogyasztás mellet becuppantotta az előző kocsim. most a ez a hiperszupermotortisztitóemeltkéntartalmú lötty tönkre is tette az "új" kocsimat.
UI: Kényszerből tankoltam shell-nél, de legközelebb viszek egy kanna gázolajat és inkább tolom az sem érdekel ha autópályán!
A Bp. XXII.kerület, Nagytétényi úton (a Camponánál) még mindig eljátszák a "jaj véletlenül elszámoltam magam" trükköt.
26255 vagy valami ilyesmit kellett fizetnem. 2 db 20-assal fizettem. Visszaad 220-at, majd 10000-ig. A kezembe adja a pénzt és BECSUKJA a kasszát.
Egyből letettem a pultra. Vár. Én is várok. Hát baszki ez nem jött be, ad még 10-et, apróban. Úgyhogy egy 5 percig eltartott, amyg szépen végignéztünk minden pénzt. Ezután szóltam, hogy nem jól adott vissza.
Nem bírt rájönni, hogy hol hibázott.
Végül szóltam, hogy a 745 helyett 220-at adott.
Erre ad még 500-at. Jó, szólok, hogy még mindig nem sikerült jól visszaadnia. Töpreng, számolgat, én türelmesen várok.
Nagy nehezen adott még egy huszast. Ok, még mindig nem sikerült jól visszaadnod! ;) Itt már röhögtem.
Azért segítettem neki, elárultam a megfejtést, hogy mennyi hiányzik.
Most tényleg ennyire alapszinten nézik még mindig hülyének az embert? Miért nem ellenőrzi őket a shell? Miért lehet erre azt mondani, hogy hihihi, elrontottam? Ha elrontotta, akkor neki nem lenne szabad kasszásként dolgoznia. Ugyanúgy, ahogy nekem sem szabad biztonsági őrként, modellként vagy agysebészként dolgoznom.
Ez egy ilyen minősíthetetlen banda, csürhe. Bezzeg nyalják a seggét bizonyos férgeknek, érdemes megnézni, a kutasok milyen taplókkal haverkodnak, trécselnek... Általában. Tisztelet a kivételnek. Utálatos banda, annyi biztos. Én csak hiénáknak hívom őket.
Apropó, a smart katalógusban lévő cuccok megint drágultak rendesen. Beetetés az egész, és még minddig sokakat bepaliznak!
A SHELL, CSAK ITT MAGYARORSZÁGON TEHETI MEG, EZT A POFÁTLAN, MODORTALAN KISZOLGÁLÁST!
A minap történt velem, amit az életben nem fogok tudni elfelejteni!
Nagyon megutáltam a Győr Királyszék úti kútjuk személyzetét, és mindenkinek , mindenhol el is fogom panaszolni.
Történt a következő 201206.27 10ó 35-kor.Tankoltam a szgk-mat kb 1-perce-majd mögém állt egy varburgos, és amikor töröltem körbe a töltőnyílást, rámdudált a varburgos.
Ekkor én odakiabáltam neki, hogy miért dudál? Ekkor a kútkezelők, akik más seggét nyalták, még rám támadtak, és a szó szoros értelemben megaláztak!
Nézzék, azért mert özv, súlyos rokkantnyugdíjas vagyok, velem mindent megtehetnek?
Megszégyeníthetnek? Mert fizikailag 0-a vagyok? Sajnos a csigolyáim több helyen el vannak törve és a medence csontom megrepedve, nemrég 4bordám tört el, 3-om megrepedt, és még folytathatnám. Pedig megtankoltam kb-5-perc alatt. Én soha nem mertem senkire rádudálni, pedig volt rá példa, hogy vártam vagy 30-percet is.
És ezek után, csak sajnálják, gondolom nyugatabra ennyivel nem tudnák elintézni!!
három hét alatt három helyen tankoltam... Péterhegyi lejtő/Balatoni út, Tétényi út, Péterhegyi út... mindenhol rend, korrekt kiszolgálás, kellemes hangulat.. nekem ennyi elég...és nem azért mert racing-ot tankoltam...
Én kutas vagyok a Shellnél és rengeteg hozzászólást elolvastam itt.
Vannak érdekes(lehet még igaz is) dolgok,de vannak emeletes marhaságok is,amit a sok
szánalmas hozzánemértő emberke szajkózik,mert alapja nincs egy gramm se!
Ha valakinek valami kérdése vagy panasza van szívesen válaszolok,igaz nem titulusom ítelkezni,de
a szakmában vagyok közel 15 éve és nemcsak Shellnél dolgoztam!
Azt meg nem hiszem,hogy Te 100 rúgót kaptál volna egy ilyen "sztoriért",de ha így van örülj neki.
Motornál én sem tapasztaltam hasonló esetet,de szgk-nál már igen,ellentétben a másik kutassal szemben sokkal hozzáértőbb és emberibb módon szoktam kezelni az ilyet!Nem mindenki szocializálódik egyformán,a mai kutasoknál meg főleg próbléma a stílus és a hozzánemértés! De hát ez van,minimálbérért,de maxi elvárásért ilyen átjáróház lett ez a szakma,bármennyire is furcsán hangzik ez is egy szakma!
Ha meg velem találkoznál minden kételyed ellszálna,mert nagyképűség nélkül ki merem jelenteni,én profi vagyok!
Nyilvánvaló ha találok mást én is szedem a sátorfám,de most ez van és a legjobb tudásom szerint próbálom a végezni a munkám
minden alkalommal.Engem sem csíp mindenki,de ők azok akiket egyetlen kutas-shoppos sem csíp és ez nem véletlen!
A többi vásárló viszont tényleg meg van elégedve a hozzáállásunkkal,morálunkkal!
Egyelőre ennyi aztán majd válaszolok az esetleges kérdésekre,hozzászólásokra!
Céges kártyával tankoltam. Bő egy hete is. Smart kártyám van. És olyan akció is van, amelyben Smart pontokért olcsóbban tankolhatok: http://www.shell.hu/home/content/hun/products_services/on_the_road/promotions/clubsmart_promo_jan2012.html. Bő egy hete még tudtam így tankolni. Mostmár nem engedték. Az egyébként kedves hölgy azt mondta, hogy céges kártyával nem lehet. "De hát a múltkor még lehetett". "Felsőbb utasítás." No, felhívtam a Smart-ot, és ott egy nyegle férfihang azt mondta, hogy valóban lehetett és mostmár nem lehet, mert menet közben megváltoztattuk az akciót, ehhez jogunk van. Nyílván, nekem csak olyan primitív dolgok jutottak eszembe, hogy nekem meg ahhoz van jogom, hogy örökre elkerüljem a Shellt. Azóta sem jutott bölcsebb dolog az eszembe...
Happy end. Tegnap kaptam egy mailt, hogy átadták az árut a futárszolgálatnak és a kései szállításért kárpótlásul 50 smartpontot jóváírnak 2 nap alatt. Ma megjött a cucc. Semmi papír nem volt hozzá, most sem, semmi bizonylat, mindössze a futár listáját írtam alá. Érdekes. Nem egyszerű, az biztos, más is levonhatja a történetből a tanulságot. Azt nem tudom, ha nem reklamálok, akkor mi lett volna. Lenyelik a pontjaimat? (igen)
Írtak ma. Előbb kérték részletesen az adataimat (ami mnd benne van a rencerükben), küldtem, majd rá 1 perce jött emil, hogy az adott termék kifogyott. De van másik, ha kell, kiszállítják. Kell :)
Hihetetlen. Ha nem szólok, akkor nincs pont, nincs termék. Sejtettem. Rossz a rencerük úgy összességében.
jó.várjuk meg mit mondanak, aztán utánna világosabb lesz a dolog. A rendszerük tényleg gagyi lehet, mert sokan panaszkodnak rá, csak akkor azt nem értem, miért nyaggatnak minden betérő vendéget, hogy legyen smart kártyája, ha az eddigi kártyákat sem tudják megfelelően kezelni. Szerintem, aki teheti kerülje őket.
Céges shell kártyám van, egyébként engem annál a cégnél nem látnának. Megvárom, mit mondanak a mailre, majd mondom itt. Szerintem csak annyi, hogy szar a rendszerük, úgy együtt minden. Nem hinném, hogy bárki lenyúlta volna.
ha visszakapod a pontjaidat a meg nem kapott termékért, akkor ne foglalkozz velük tovább. Vásárold le olyan termékre amit rögtön megkapsz, aztán csak ilyen módon vásárolj vele tovább, egyébként pedig ha csak néha azért térsz be shell kutra mert oda szól a kártya, akkor dobd el a kártyát :)
Ha nem akarjákn a pontjaidat jóvá írni, akkor nyomozd ki, melyik futár társaság volt a szomszédnál, ők fognak tudni segíteni, mert nekik is tisztázniuk kel magukat, h nem ők nyúlták le.