Én azt olvastam valahol, hogy annyi igaz belőle, hogy egy kokaint szállító gép lezuhat, egy medve megdézsmálta a kokaint és megdöglött. Ennyi. Ez adta az ihletet.
Na, ha már a Solo szóba jött, most megnéztem egy másik filmet, amiben a Lord-Miller páros és Aldenreich neve is olvasható a stáblistán, ez pedig nem más, mint a
KOKAINMEDVE
Van benne még további két SW szereplő, de ami engem igazán megdöbbentett, az a rendező személye. Azt a szőke csajt eddig csak ilyen-olyan vígjátékokban láttam szerepelni, erre megrendez egy belezős-csonkolós filmet, tele vicces halálokkal? Le a kalappal előtte!
Egyébként valamiért egy picit mindvégig amatőrnek tűnik az egész film, mintha nem profik csinálták volna, de összességében mégis jó szórakozás. És hát ha jól tudom, ez volt Ray Liotta utolsó szerepe.
Arra viszont kíváncsi volnék, hogy a sztoriból mennyi volt valójában igaz. Merthogy elvileg megtörtént eseményen alapul.
Red Rooms (Les chambres rouges) - Pascal Plante kellemes meglepetést okozott ezzel filmmel. Egy szokásos sorozatgyilkosos thrillerre számítottam, de ez bizony nem az, de nem ám! A történetről nem érdemes nagyon sokan tudni előre, talán annyit, hogy régen lezajlott gyilkosságok kapcsán csöppenünk bele egy tárgyalásba. Elég ennyit tudni.
A sound design és az operatőri munka egyaránt kiváló; nagyon hangulatos atmoszférát alakítanak ki, ami jól spékeli a forgatókönyv által keltett atmoszférát. A vádlottak megdöbbentő pillantásától a városról készült gyönyörű felvételekig minden elem kivételes, szemet gyönyörködtető. A színészi alakítást is dicséret illeti minden érintett részéről, különösen a főszereplőnő Juliette Gariépy hozza nagyon jól a karakterét. A forgatókönyvvel kapcsolatban úgy éreztem, lehetett volna egy kicsit mélyebb a karakterfejlődés a két női főszereplő között, de simán szemet lehet hunyni felette. Összességében nagyon tudom ajánlani mindenkinek, aki szereti a horror elemeket tartalmazó thrillereket, de ez a film inkább abban brillírozik, és azt mutatja be zseniálisan, hogy a történet horror részét hogyan lehet megvalósítani anélkül, hogy vizuálisan is feltárná azt, egészen obszcén lenne. Tékázható a film.
leszarom mennyire jó vagy nem jó színész, de a Soloban csak egy dolga lett volna, hitelesen hozni a fiatal Solo-t és azt mérföldekkel jobban tudta volna.
A francokat. Ingruber egy pojáca, aki a külsejéből él és komoly színészi produkciót még nem nyújtott. Ehrenreich-ban viszont van potenciál, hiszen olyan rendezőkkel dolgozott már együtt, mint Coppola, Woody Allen, a Coen-testvérek vagy a nagy krisztofernolen.
A trailerben ellövik az egyik fő poént, ennek mi értelme. Amúgy a manapság szokásos gagyi, nem tudom miért emelik ki, hogy hű de szuper. Jumpscare orgia, bűnözőket összeránt valami öltönöyös, bla, bla (ásít) majd jön a meglepiiiii (trailerben ellőve). Aztán onnantól valami gyenge vígjátéki elem is belejön.... A vége meg omg. 10/5
Harrison Ford karakterének ifjúkori kiadására kiváló választás volt Anthony Ingruber, és érthetetlen, hogy miért nem ő játszhatta el a Solo címszerepét Aldenreich helyett.
ezen a Solo film forgatása alatt rágódtunk már sokat. nem kicsit lett volna jobb választás.
Hát ez egy jó film. Tulajdonképpen Az őslakó romantikus változata. :)
Bizony a faszik nem feledik a fiatalkori nagy szerelmüket évtizedekkel később sem. :/
Harrison Ford karakterének ifjúkori kiadására kiváló választás volt Anthony Ingruber, és érthetetlen, hogy miért nem ő játszhatta el a Solo címszerepét Aldenreich helyett.
Nézhető. Ricky Whittle-t is jó volt látni, utoljára az American Gods-ban láttam.
Jó pont a drónhadviselés és a harctér kontrasztjának bemutatása. Rossz pont, hogy az iszlamista terroristák ugyanolyan kétdimenziósak, és még a Fülöp-szigeteken is velük találkozunk. Crowe is jó volt a szerepben, egyébként kicsit önreflektáló is volt, hogy a dzsungelben már nem lenne túl autentikus katona, de drónparancsnoknak azért még jó.
Kategóriájában helytáll, de azért az én háborús filmes toplistámba nem fog bekerülni.
Hopp, nem hittem volna, hogy ebben az ördögűzős témában lehet még újat hozni, ennek a Shudder-es filmnek azonban sikerült. Nagyon jó a 70-es évek feeling, a fekete-fehér megoldások a szünetben, nekem az utolsó 20 perces őrület is bejött! Az atmoszféra kiemelkedő, az egész film sava-borsa. Jó lenne még sok ilyen. 10/7.5