A Nestlé visszahívta három instant kávéját
A visszahívás kizárólag a fekete üvegben forgalmazott termékekre vonatkozik. Arra kérik azokat a fogyasztókat, akik vásároltak az érintett termékcsaládból, hogy azt vigyék vissza a vásárlás helyére, ahol az árat visszatérítik számukra, vagy pedig postai úton küldjék vissza a Nestlé Fogyasztói Szolgálatához (1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 7.).
A magyarországi forgalmazó közleményében jelezte, hogy a termékek Magyarországon nagyon kis mennyiségben kerültek forgalomba, fogyasztói panaszról eddig nincs tudomásuk.
A terméket Franciaországban gyártották. A hibát az előállító önellenőrzés keretében tárta fel. A francia fél az Európai Bizottságot és az érintett országok hatóságait az EU élelmiszerekre és takarmányokra vonatkozó gyorsriasztási rendszerén (RASFF) keresztül értesítette a problémáról és a szállítmányok adatairól.