Nem sikerült kigolyózni a Sodexot

2013.05.28. 19:31
Új területen kínálja szolgáltatásait a Sodexo. Ösztönző Megoldások üzletága az értékesítési csatornák, viszonteladók ösztönzésében, promóciós akciók nyereménypiramisainak tervezésében, vagy az üzleti ajándékozásban segít, miután a kormány az Erzsébet-programmal kiszorította a céget az étkezési utalványok piacáról.

A Sodexo 20 éven át dolgozói juttatásaival volt jelen a magyar munkavállalók mindennapjaiban, a cafeteria rendszer tavalyi újraszabályozása azonban drasztikusan szűkítette ezt a piacot. A vállalat ezért újragondolta stratégiáját, és létrehozta Ösztönző Megoldások üzletágát.

Ez a szolgáltatás több szintű: az utalványbiztosítás az alap szolgáltatás, ehhez tartozik tanácsadás. Az emelt szintű szolgáltatás neve Sodexo Bónusz, ebben benne van a tanácsadás a koncepció megtervezésétől a kivitelezésig, és a résztvevők felé történő kommunikáció. Ebben a logisztika is benne van.

A cég közölte, elsősorban viszonteladók ösztönzésére szánja a bónusz programokat, amit bármely cég ügyfelei motiválásra használhat. A program segít az ösztönző programok megtervezésében, kivitelezésében (web-es felület ügyfélre szabásában, beleértve a jutalom katalógust).