Emailben ijesztgeti a Díjnet-felhasználókat az ELMŰ

2014.01.28. 21:15

Emailben ijesztgeti az ELMŰ azokat az ügyfeleket, akik január 15-e után is a Díjnetnek adott megbízási szerződéssel, a Díjneten keresztül fizetnék be a számlájukat. Azt írják, megdöbbenéssel értesültek a Díjnet megoldásáról, és ha valaki ezt használva fizeti be a számláját, nem tudnak semmit garantálni.

A Díjnet megoldása az, hogy az ügyfél megbízást ad nekik. Ezután a Díjnet regisztrálja az ügyfelet az ELMŰ saját rendszerében, és az ügyfél megbízására, az ELMŰ rendszerén keresztül fizetik be a számlát.

Az ELMŰ szerint ez adatvédelmi és ügyfélkapcsolati problémákkal jár majd, és figyelmeztetik az ügyfeleket, hogy ha tényleg egy harmadik fél bevonásával fizetik ki a számláikat, azzal elveszítik

a Társaságcsoportunk által indított üzenetek közvetlen fogadásának lehetőségét.

Ebből az ELMŰ szerint különböző kellemetlenségek származhatnak, és az összes ilyen problémáért az ügyfél lesz a felelős. Az ELMŰ adatvédelmi felelőse is állást foglal a levélben, aki azt írja, hogy egyenesen adatvédelmi előírásokat és üzleti titkot sértene, ha harmadik fél felé irányítanák át az üzeneteket.

Az nem derül ki egyértelműen a levélből, hogy az ELMŰ ezután továbbra is közvetlenül az ügyfelekkel levelezne, vagy az aggályaik ellenére a Díjneten keresztül, esetleg egyáltalán sehogy sem küldenék el a számlákkal kapcsolatos üzeneteket és felszólításokat.

Azzal zárul a mostani levelük is, hogy az ELMŰ saját rendszere viszont már működik Chrome-ból és Operából is.