További Gazdaság cikkek
- Minden második fiatal attól fél, hogy bármikor elveszítheti az állását
- Biztonsági okok miatt egy 730 tonnás csúcstechnológiájú eszköz indul a Paks II. projekthez
- A Spar vezetője és Nagy Márton feszült hangulatú beszélgetésen van túl
- Egymilliárdos keretösszeggel támogatja a kormány a tudomány népszerűsítését
- Megduplázódott a külföldi munkát kereső magyarok száma
Sikerült elhárítani minden bankkártya-használattal kapcsolatos átmeneti zavart az Unicreditnél, és már a netbankkal sincsenek gondok, tudtudk meg a bank sajtóosztályán. Este még az ATM-en keresztül történő készpénzbefizetés és az internetbank még akadozott, azonban azóta mindent megjavítottak. Érdemi becslést az érintett ügyfelek számáról nem tudtak adni.
Csütörtökön több olvasónk is arra panaszkodott, hogy nem tudott fizetni a bankkártyájával, a pénztárnál a gép azt jelezte, hogy nincsen pénz a számláján.
"Persze ilyenkor mindenki lesújtóan rám néz, gúnyos megjegyzések is elhangzottak körülöttem. Én tudtam, hogy van fedezet a kártyámon, hiszen reggel kaptam fizetést, meg pénzügyben dolgozva az alapok is világosak nekem" - panaszkodott egyik olvasónk.
Az Unicredit telefonos ügyfélszolgálatánál azt a választ kapta, hogy a kártyás kollégák már dolgoznak az ügyön, hogy mikorra hárítják el a problémát, nem tudták megmondani. Más olvasóink a netbankra is panaszkodtak, többek szerint azt nem, vagy csak korlátozottan lehetett ma elérni.