Segítség, nem tudok fizetni a bankkártyámmal

2014.02.06. 17:57

Sikerült elhárítani minden bankkártya-használattal kapcsolatos átmeneti zavart az Unicreditnél, és már a netbankkal sincsenek gondok, tudtudk meg a bank sajtóosztályán. Este még az ATM-en keresztül történő készpénzbefizetés és az internetbank még akadozott, azonban azóta mindent megjavítottak. Érdemi becslést az érintett ügyfelek számáról nem tudtak adni.

Csütörtökön több olvasónk is arra panaszkodott, hogy nem tudott fizetni a bankkártyájával, a pénztárnál a gép azt jelezte, hogy nincsen pénz a számláján.

"Persze ilyenkor mindenki lesújtóan rám néz, gúnyos megjegyzések is elhangzottak körülöttem. Én tudtam, hogy van fedezet a kártyámon, hiszen reggel kaptam fizetést, meg pénzügyben dolgozva az alapok is világosak nekem" - panaszkodott egyik olvasónk.

168782941

Az Unicredit telefonos ügyfélszolgálatánál azt a választ kapta, hogy a kártyás kollégák már dolgoznak az ügyön, hogy mikorra hárítják el a problémát, nem tudták megmondani. Más olvasóink a netbankra is panaszkodtak, többek szerint azt nem, vagy csak korlátozottan lehetett ma elérni.