Nem formálja az alakot az alakformáló

2014.10.02. 12:18
30 millió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Telemarketing International Kft-t, mert Fir Slim alakformáló termékét népszerűsítő hirdetéseivel megtévesztette a fogyasztókat - írja a HavariaPress.

A Telemarketing International a termékét népszerűsítő hirdetéseiben (televíziós reklámok, saját honlapján elhelyezett hirdetések, csomagküldő katalógusok, tájékoztató füzetek) azt állította, hogy a biokerámia részecskékkel ellátott alakformáló alsónemű használatával akár két számmal is csökkenhet a fogyasztók ruhamérete, ezáltal alakformáló hatása van, valamint alkalmazásával hatékonyan, könnyen és gyorsan csökkenthető a testsúly és eltűnnek a narancsbőr tünetei. A GVH szerint ez tisztességtelen gyakorlat volt, mert a cég reklámjaiban valótlanságokat közölt. Emiatt a vállalkozásra 30 millió forint bírságot szabott ki.