Jön az FTC-energiaital
Százmillós éves bevételre számít az FTC a sajátmárkás energiaital piacra dobásától.
A ferencvárosi vezetés üzleti ötlete a következő:
- az országban körülbelül egymillió fradista van,
- a fradisták között sok a fiatal
- a fiatalok szeretik az energiaitalt
- sok fradista fiatal venne Fradi-energiaitalt
- $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Az energiaital reklámja a Fradi oldalán
"A Fradi-szurkolók óriási vásárlóerőt jelentenek, úgy vettük észre, hogy az energiaital-értékesítésben még van kiaknázható lehetőség" – mondta Orosz Pál, a Ferencváros vezérigazgatója, aki a „Nincs kegyelem!” szlogennel szólítaná meg az energiaitalra szomjas drukkereket.
A Fradi egyébként már eddig is árult a klub nevével ellátott termékeket, például snackeket, pezsgőt, sört és whiskeyt, az ezekből származó bevétel azonban még így sem éri el az éves költségvetésük tíz százalékát. A sajátmárkás Fradi energiaitalt a HELL gyártja majd.