Jön az FTC-energiaital

2014.10.21. 09:15

Százmillós éves bevételre számít az FTC a sajátmárkás energiaital piacra dobásától.

A ferencvárosi vezetés üzleti ötlete a következő:

  • az országban körülbelül egymillió fradista van,
  • a fradisták között sok a fiatal
  • a fiatalok szeretik az energiaitalt
  • sok fradista fiatal venne Fradi-energiaitalt
  • $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Az energiaital reklámja a Fradi oldalán
Az energiaital reklámja a Fradi oldalán

"A Fradi-szurkolók óriási vásárlóerőt jelentenek, úgy vettük észre, hogy az energiaital-értékesítésben még van kiaknázható lehetőség" – mondta Orosz Pál, a Ferencváros vezérigazgatója, aki a „Nincs kegyelem!” szlogennel szólítaná meg az energiaitalra szomjas drukkereket.

A Fradi egyébként már eddig is árult a klub nevével ellátott termékeket, például snackeket, pezsgőt, sört és whiskeyt, az ezekből származó bevétel azonban még így sem éri el az éves költségvetésük tíz százalékát. A sajátmárkás Fradi energiaitalt a HELL gyártja majd.