A hirdetési bevételek növekedését várja a hazai rádiós piac, de több faktor is bizonytalanná teszi a bővülés mértékét - nyilatkozta a nagyobb vételkörzetű médiumokat összefogó Rádiós Műsorszolgáltatók Egyesületének (Rame) elnöke az MTI-nek.
Turi szerint letisztultak végre
Turi Árpád szerint az utóbbi években "letisztult" a rádiós piac, amiben annak is szerepe volt, hogy alig akadt olyan nagyobb szereplő, amelynek lejárt volna a műsorszolgáltatási jogosultsága, így mindenki figyelt a hosszú távú márkaépítésre.
A médium iránti bizalom erősödéséről beszélve kolyanokat is mondott, hogy "a helyi rádiók ernyőszervezetével közösen fellépve hatékonyan tudják formálni a szektor imázsát."
Az internet még bekavarhat
Turi Árpád a következő évek feladatai között említette a felkészülést az online rádióhallgatás korára. Azt mondta, lassú folyamatra számítanak, hiszen a rádiózással töltött idő 99 százalékát ma még a hagyományos platformok viszik el.
A rádióidő jelentős hányadát elvivő autórádiók piaca nem mozdul gyorsan, ugyanakkor a mobilszolgáltatók adatátviteli korlát nélküli ajánlatai már alkalmasak lehetnek arra, hogy részben kiváltsák a hagyományos rádiót - jegyezte meg a Rame elnöke