Business Talks '24
Üzleti konferencia
Világítós focilabdát ígért nyereményjátékában a Pepsi, de az akció utolsó két hetére teljesen elfogyott a labdája, a fogyasztók pórul jártak. Most a GVH 40 millió forintra büntette a Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt.-t.
A céget nem menti, hogy odatették csillaggal, hogy az ajánlat csak a készlet erejéig érvényes, mivel a reklámkampányban "garantált ajándékról" volt szó. A versenyhivatal szerint a Pepsi megtévesztette a fogyasztókat.
A játék megszervezésért és lebonyolításáért az ADAMSKY Kft. felelt. A GVH azonban nem állapította meg ennek a cégnek jogi felelősségét, mivel a kampány minden lényeges eleme a Fővárosi Ásványvíz és Üditőipari Zrt. jóváhagyásával vagy utasítására valósult meg.
A GVH enyhítő körülményként vette figyelembe, hogy a cég megpróbálta kezelni a fogyasztói panaszokat és a játékosokat igyekezett kárpótolni helyettesítő ajándékok kiosztásával, illetve megjelentették az „elfogyott a labda” felhívást az egyes reklámokban, leállították a tévéreklám sugárzását még a labda tényleges elfogyása előtt a készletjelentések alapján.
Business Talks '24
Üzleti konferencia