Vince, Artúr
-11 °C
-1 °C

A cégek offline kommunikációjának jó része szemét

2016.03.23. 16:50

Kiskereskedők és iskolák offline kommunikációs anyagainak megítélését vizsgálták, az iroda eszközöket gyártó Ricoh Europe felmérése alapján. 2800 fő vett benne részt 21 országból az MTI szerint.

Az jött ki, hogy a kommunikációs anyagok háromnegyede levélszemét, amik miatt minden tizedik ember már panaszt is tett. Sokszor ezek a megoldások többet ártanak, mint használnak, a fogyasztók csaknem ötöde váltott már céget kéretlen offline anyagok miatt. 

A leghasznosabbnak még bankok felhívásait és az állami intézmények tájékoztatóit tartották. 

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!

A legmenőbb síterepek

Csodás panoráma, jó levegő, szép pályaszállások, a téli sport szerelmeseit ezek várják.