Ferenc, Olívia
-2 °C
4 °C

A cégek offline kommunikációjának jó része szemét

2016.03.23. 16:50

Kiskereskedők és iskolák offline kommunikációs anyagainak megítélését vizsgálták, az iroda eszközöket gyártó Ricoh Europe felmérése alapján. 2800 fő vett benne részt 21 országból az MTI szerint.

Az jött ki, hogy a kommunikációs anyagok háromnegyede levélszemét, amik miatt minden tizedik ember már panaszt is tett. Sokszor ezek a megoldások többet ártanak, mint használnak, a fogyasztók csaknem ötöde váltott már céget kéretlen offline anyagok miatt. 

A leghasznosabbnak még bankok felhívásait és az állami intézmények tájékoztatóit tartották. 

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Budapest Te Csodás!

Karácsonyi pompába öltözött utcák, színes adventi vásárok, gazdag kulturális élmények, ez mind Budapest.