Cseh sört iszunk az Eb-sikerekre
Jóval több sört veszünk az Eb alatt, írja az MTI. Legalábbis a hipermarketekben, de úgyis ilyen boltokban vesszük a legtöbb sört, ezért nagy eséllyel hasonló lehet az arány országosan is.
Az Auchan 2-5 százalékkal több eladott sörre számít, főleg a cseh sörökre mentek rá a vásárlóik. A cég azt is elárulta , hogy az Eb-nél is jobban számíthat a kánikula, ami 15-20 százalékkal dobhatja meg a sörvásárlást.
A Tescónál egy kicsit fura mutatót adtak meg: annyit mondtak el, hogy a két évvel ezelőtti vb-hez képest 60 százalékkal több sört adnak el az Eb alatt. Náluk is főleg a prémium vagy jellegzetes származási helyű, illetve a búzasörök eladása ugrott meg a legjobban.
A Spar és az Aldi csak a növekvő forgalmat erősítette meg, és majdnem minden lánc beszámolt még a csipszkereslet növekedéséről is. Ráadásul az Eb alatt nemcsak a magyar szurkolói termékekre költünk többet, mint máskor, hanem a nagy országok (Spanyolország, Németország, Anglia, Franciaország) mezeiből, szurkolói csecsebecséiből is jóval több fogy.