Majdnem 11 milliárd forintot szór ki a beszántott Magyar Turizmus Zrt. helyébe megcsinált Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). A TIMEA-ba (Turisztikai Innovációs Marketing Együttműködési Alapprogram) tettünk 8,35 milliárd forint EU-s pénzt, a 2,4 milliárdot pedig a sajátunkból, írja az MTI.
Ezt a sok pénzt 85 százalékban külföldi marketingre költik, a maradékot pedig itthonira. Elvileg kiemelt figyelmet fordítanak majd a gyógyászati célú turizmusra, az öregek megcélzására és az akadálymentes turizmus forszírozására.
A projekthez nincs leírva semmi számon kérhető cél, de "reményeik szerint segíti a magyarországi vendégforgalom, illetve az abból származó bevételek növekedését, a külföldi turisták magyarországi tartózkodásának meghosszabbítását, ezáltal növelve az országon belüli fogyasztásuk mértékét".
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=bJE1jRyMFaE6fJ8fhsC.y4ZQnDkFoiPbY7JeelfAZ7P.i7&stparam=wnniomkpwg&fastid=ipqxvzhaneitfhaugbtmmzijqomb&nc=0)