Gerzson
1 °C
10 °C

A Fradi főnöke négymilliárdért kampányol tovább a budapesti olimpiáért

2016.12.28. 17:47 Módosítva: 2016-12-28 18:31:00

Megállíthatatlanul szórják a pénzt a budapesti olimpiai tervekkel kapcsolatos kommunikációs közbeszerzéseken. 

A ma megjelent értesítő szerint egyedüli ajánlattevőként a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft., valamint a Mindshare Médiaügynökség Kft. kapta meg a lehetőséget, hogy 3+1 milliárd forintból megtervezze és lebonyolítsa a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2017-es kampányait. 

A két cég idén augusztusban már kapott 900 millió forintot a budapesti olimpiai álmok 2016-os népszerűsítésére (négy és fél hónapra), úgyhogy a mostani sikeres közbeszerzés azt jelenti, hogy másfél év alatt közel ötmilliárd forintot költhetnek el a cél érdekében. 

Érdekesség, hogy a mostani elnyert pályázat kiírásakor még úgy tűnt, hogy ha négy és fél hónap alatt 900 millióba kerül az olimpia népszerűsítése, akkor a 2017-es teljes évre 2,5 milliárd forint lehetne a keret, de idő közben kicsit felmentek az árak vagy jövőre több feladata lesz kommunikációs cégeknek, mint idén. 

A Humán Telex Kft. egyik tulajdonosa és ügyvezetője Orosz Pál, aki a Ferencvárosi Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója. A Mindshare Médiaügynökség 2014-ben a BKK-val kötött egy 244 milliós szerződést közlekedésszervezési és fejlesztési munkálatokra, viszont már a baloldali kormányok alatt is bőven kapott zsíros állami megbízásokat. 2008-ban például egyedüliként vittek el egy kétmilliárdos média+pr-tendert az Új Magyarország Vidékfejlesztési Programban - írtuk róluk korábban.

Cikkünk korábbi verziójában a Mindshare-t Kuna Tibor cégének neveztük, de ez nem igaz. Az érintettektől elnézést kérünk. 

UTAZÁS kiállítás

Március 2-5. között a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban

Kezdje az évet egzotikus körutazással!

Fedezze fel Madagaszkár, Burma, Peru kincseit, Indiát a kelet csodálatos világát.