2100 munkahely megszűnésével jár az egyik legnagyobb amerikai netszolgáltató, a Verizon által csütörtökön felvásárolt Yahoo és az AOL összevonása, amivel a Verizon a Google és a Facebook által dominált digitális hirdetési piacot szeretné meghódítani - írja a Washington Post.
A két cég így 14 ezer alkalmazottjának 15 százalékát bocsátja el. A Verizon a Yahoo és az AOL felhasználóinak és oldalainak összevonásával egy olyan reklámplatformot hozna létre, ami a felhasználók adatai alapján az adott termék vagy szolgáltatás célcsoportjának adná csak ki a reklámokat.
A Verizon az átszervezéstől növekedést vár, mert a cég már jó ideje egy helyben topog, ugyanakkor szakértők szerint már az is nagy dolog lenne, ha a jelenlegi piaci pozícióit meg tudná tartani, mivel a digitális reklámpiac több kisebb szereplője, a Snapchat, az Amazon, a Microsoft, a Twitter és több kínai cég is kihívást jelent a cég számára.