Megint működik az online fizetés a UniCredit Banknál

2017.08.12. 16:07

Részben leállt az Unicredit bankkártyás rendszere. Az ügyben megkerestük a Unicredit ügyfélszolgálatát. Kollégánkat arról tájékoztatták, hogy a bankkártyákkal lehet boltban vásárolni, illetve az automatákból készpénzt felvenni, de az online vásárlási szolgáltatásuk leállt. 

Az online fizetés leállása több bankot is érinthet. Még nem tudjuk pontosan, hogy melyek ezek. Ha azt venné észre, hogy nem tudott mostanában online fizetni,

írjon nekünk a tema+bankkartya@index.inda.hu címre

, és rákérdezünk az érintett pénzintézeteknél, hogy mi a helyzet.

Fejlemények:

  • Egy olvasónk fél három körül nem tudott online fizetni a K&H-s bankkártyájával.
  • Egy másik K&H-s SZÉP Kártyával akart fizetni, de elutasították a tranzakciót.
  • Edina is K&H-s bankkártyával vásárolt volna, de még visszaigazoló kódot sem kapott.

Helyreállt a rend

A UniCredit Bank este 19 óra körül küldött hivatalos közleményt; ezek szerint mostanra elhárították a hibát, a szolgáltatás ismét üzemel. Ezt írják:

A mai napon reggel 7 és délután 3 óra között fellépett technikai probléma az online kártyás fizetés alkalmával használt bankkártyákat érintette, közülük is csak azokat, melyek az online fizetés során 3D Secure szolgáltatással működnek. A fizikai kártyahasználat (készpénzfelvétel, bolti bankkártyás fizetés) zavartalanul működött.

A bankunkat és más bankokat egyaránt érintő technikai problémát elhárítottuk.  Jelenleg az UniCredit Bank valamennyi elektronikus banki szolgáltatása, beleértve a kártyás online fizetést is, zavartalanul működik.