Hadházy: Egy átlag magyarnak 20 ezer évig kellene dolgoznia annyi pénzért, amennyi a propagandagépezet urának ment
A Rogán Antal által felügyelt Nemzeti Kommunikációs Hivatal tavaly 58,6 milliárd forint értékben adott megrendeléseket a gyűlöletkampánnyal hírhedtté vált Balásy Gyulának, illetve az ő cégeinek, írta Facebook-bejegyzésében Hadházy Ákos. A posztot a Hvg szúrta ki.
Hosszú matekleckét csináltam meg, de íme, a kormánypropaganda a maga valóságában: a spórolás (!) és a valódi verseny (!) ürügyén létrehozott, Rogán Antal által felügyelt Nemzeti Kommunikációs Hivatal tavaly 58,6 milliárd forint értékben adott megrendeléseket a propagandagépezet aktuális urának, a gyűlöletkampánnyal hírhedtté vált Balásy Gyulának, illetve az ő cégeinek. Ennyi pénzért egy átlag magyarnak 20 ezer évig kellene dolgoznia...
- írta posztjában a független képviselő, kiemelve, hogy ebből az összegből 30 milliárd ment el kormányzati agymosásra, amit szerinte kissé leegyszerűsítve plakátkampánynak nevezhetünk. A politikus hozzáteszi: „a plakátokról sajnos lemaradtak az omladozó kórházak, a várólisták, a nevetségessé butított tankönyvek és a tanárok anyagi ellehetetlenítése".
Hadházy az összehasonlítás kedvéért felidézi: Karácsony Gergely főpolgármester és a fővárosi közgyűlés 50 milliárd forint pluszpénzt kért Budapestnek – öt évre elosztva –, cserébe azért, hogy belemenjenek egy újabb stadion és egy újabb hatalmas sportesemény megrendezésébe.
Én még mindig azt mondom, ha már erről tárgyalni kellett/lehetett, a játékszabályokkal kellett volna kezdeni, például azzal, hogy a kormány ne fizethessen ki ennyi pénzt gyűlöletkeltésre és a revolversajtó fenntartására
- fűzte hozzá.