Az Unilever eladja a Calvin Klein és a Lagerfeld parfümmárkát

MTI
2002.08.12. 16:05
A brit-holland Unilever értékesítésre szánja Cosmetics International leányvállalatát az annak birtokában lévő Calvin Klein, Karl Lagerfeld és Valentino parfümmárkákkal együtt. Az Unilever az eladásból 750 millió dollár bevételre számít. Az Unilever félidejénél tart ötéves programjának, melynek keretében a tulajdonában lévő márkákat a jelenlegi mintegy 800-ról 400-ra tervezi csökkenteni a nyereségesség és az árbevétel növelése érdekében. A piacokat nem érte meglepetésként az Unilever döntése, mivel 2000-ben már értékesítette az Elizabeth Arden kozmetikai márkát. Az Unilever olyan nagy forgalmat generáló termékekre kívánja összpontosítani értékesítését mint a Dove szappanok, a Knorr levesek és a Lipton teák.