Nőtt az LVMH forgalma

MTI
2002.10.15. 13:05
A világ legnagyobb luxuscikkgyártója, a francia LVMH konszern 2,2 százalékkal 8,85 milliárd euróra növelte forgalmát az idei év első kilenc hónapjában. Az árfolyam-ingadozásokat kiszűrve a bevételek növekedése 5,4 százaléknak felel meg. A harmadik negyedévben az LVMH eladásai 2,0 százalékkal 3,03 milliárd euróra nőttek. Az LVMH a Louis Vuitton bőrtermékektől a Moet és Chandon pezsgőkön át a Givenchy divatcikkekig és a Christian Dior parfümig ötvenféle világmárkát birtokol. A bor- és égetettszesz-üzletágban az eladások 3,4 százalékkal 1,46 milliárd euróra emelkedtek. A divat- és bőrtermék-részleg eladásai 14,4 százalékkal több mint 3 milliárd euróra emelkedtek. Az órák és kiegészítők eladása viszont 1,28 százalékkal 384 millió euróra esett vissza. A vállalat az év egészére a működési eredmény jelentős növekedését várja. Az LVMH működési profitja az első kilenc hónapban 19 százalékkal nőtt. Különösen keresettek a Loius Vuitton márkák és Dior parfümök.