Zelma, Rajmund
-10 °C
-3 °C

Reklámügynökség minimáláron

Napi Online
2003.06.20. 08:33
A világ harmadik legnagyobb reklámcége, a brit WPP Group Plc mintegy 10 millió font (14,4 millió euró) értékű ügyletben megveszi a nehézségekkel küzdő kisebb rivális Cordiant ügynökséget. A felvásárlást a Cordiant igazgatótanácsa jóváhagyta, miután a WPP átvállalta a Cordiant 256 millió fontnyi adósságát. A részvénycserés akvizíció nyomán a Cordiant árfolyama harminc százalékkal zuhant a megegyezés hírére.

A valamivel több mint 16 százalékkal a legnagyobb Cordiant-tulajdonos, az Active Value alap szerint a vételár elképesztően alacsony, ezért mindent megtesznek, hogy meggátolják a részvények 75 százalékát birtokló tulajdonosok jóváhagyását is igénylő ügyletet. A Cordiant azért vált felvásárlási célponttá, mert a többieknél érzékenyebben érintette a hirdetési ipar mélyrepülése. Legfőbb ügyfeleit, köztük a dél-koreai Hyundai autógyárat és az amerikai Wendy's gyorsétteremláncot elveszítette. Az Allied Domecq szeszipari csoport áprilisban mondta fel a szerződését, emiatt a részvény árfolyamának kétharmada vált semmivé.

Oszd meg élményeidet!

Oszd meg nyári élményeidet más utazókkal is, tölts fel beszámolót, fotókat!

Ha már erre járok beugrom

..tényleg ez történt, Palau és Mikronézia szigeteit járva úgy döntöttem, hogy Saipanra is átugrom.