A Coca-Cola Co. negyedéves profitjának 11 százalékos növekedését jelentette, amit elsősorban a Vanilla Coke és más vezető márkáinak európai és észak-amerikai sikerének köszönhet. Eredményének javulását a szénsavas üdítőitalok
értékesítésének két százalékos, illetve a gyümölcslevek, ásványvizek és más, nem szénsavas italok eladásainak húsz százalékos megugrása magyarázza. Az elemzők különösen meggyőzőnek nevezik a cég eredményét, mert az olyan időszakban született, melyet a gazdaság gyengesége és szokatlanul esős időjárás jellemzett. A Coca-Cola eredménye 1,36 milliárd dollár volt a tavalyi értékek 1,22 milliárd dollárral szemben.
A társaság bevétele a tavalyi 5,37 milliárd dollárról 5,69 milliárd dollárra emelkedett. A működési nyereség 3 százalékkal 1,6 milliárd dollárra nőtt. A Coca-Cola arra számít, eredménye a harmadik és a negyedik negyedévben magasabb lesz. Az első félévében 470 millió dollárt költött 11,6 millió saját részvényének megvásárlására; éves előirányzatuk 1,5 milliárd dollár értékű Coke-részvény megvétele.
Business Talks '24
Üzleti konferencia
Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!
JEGYVÁSÁRLÁS
Szerezze be
jegyét most!
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!