Kisebb a Playboy vesztesége

MTI
2003.08.06. 16:36
A Playboy az év második negyedévében forgalmát az on-line kiadványok és a sajtótermékek forgalombővülése révén erőteljesen, 76 millió dollárra növelte és jelentős mértékben csökkentette veszteségét. A második negyedévet a cég még 0,9 millió dolláros veszteséggel zárta, ez azonban jóval kevesebb mint a megelőző év azonos időszakának 3,1 millió dolláros vesztesége volt. 2003 első fél évének vesztesége 0,3 millió dollár volt (a múlt év első felében 12,5 millió dollár).

A vállalat az idei év első hat hónapjában 150,3 millió dolláros befektetéseket eszközölt, szemben a tavalyi első fél évi 136,7 millióval. A Playboy vezetője, Christie Hefner az első fél év kedvező eredményére való tekintettel 22 millió dolláros működési eredményre számít 2003 egészében, ami százötven százalékos javulást jelentene 2002-höz viszonyítva.