Az Adidas a szokásos forgalomnövekedéssel számol

MTI
2003.08.28. 11:35
A Nike után a világ második legnagyobb sportszergyártója az Adidas-Salomon jövőre 3-5 százalékos forgalomnövekedéssel számol. "Az árfolyamváltozások figyelembe vétele nélkül mindig 3-5 százalékos forgalomnövekedéssel számolunk, ami 2004-re is érvényes" - nyilatkozta a párizsi atlétikai világbajnokságon egy Adidas szóvivő. A konszern bejelentése szerint, az athéni olimpiai játékokon több tízmillió eurót fordít majd marketingre. A 2002-es ázsiai labdarúgó világbajnoksággal ellentétben a mostani tervek szerint, nincs külön keret az olimpiai játékokon a társaság reklámozására. A foci vb-re az Adidas 40 millió eurót költött. A 2003-as évhez hasonlóan jövőre a marketingköltségek beleértve az athéni olimpia reklámköltségeit is, elérik majd a forgalom 12-13 százalékát. Tavaly az Adidas 824 millió eurót költött reklámra. A konszern nem várja, hogy forgalma közvetlenül az olimpiát követően vagy az alatt fellendülne a reklámok hatására, mint ahogy az a labdarúgó világbajonkságon történt.