Új szolgáltatás a Baranya megyei postákon

MTI
2003.09.04. 00:47
Új szolgáltatást vezet be a Magyar Posta Rt. Pécsi Igazgatósága; az országban elsőként a földhivatali okmányok szeptember 9-től Baranya megye postáin is beszerezhetők lesznek, jelentette be Pécsett sajtótájékoztatón Berkes György, a Magyar Posta Rt. Pécsi Igazgatóság értékesítési igazgató-helyettese.

Mint elmondta: a Posta és a Baranya Megyei Földhivatal között létrejött együttműködés eredményeként vezetik be az új szolgáltatást, s nyílik lehetőség a földhivatali okmányok postai úton történő megrendelésére, átvételére.

A bevezetésre kerülő szolgáltatás Baranyában összesen 177 helyen vehető igénybe, közöttük a nyolc mobil postajáraton is. Berkes György szólt arról is: mindez egy igénylőlap kitöltésével, a személyi igazolvány felmutatása és a szolgáltatás díjának megfizetésével vehető igénybe. Az okmányokat a földhivatalok állítják ki, azok kiadását a helyi posta intézi.

Baranyában az ország egész területéről postai úton beszerezhető lesz az ingatlanok tulajdoni lapjának hiteles és nem hiteles másolata, e mellett a földhivatalok illetékességi területéről a földhasználati lap másolata, valamint hiteles térképmásolat.