Kevesebb új autó kelt el a nyugat-európai piacon

Napi Online
2003.09.11. 14:55
Augusztusban a júliusi élénkülés után az egy évvel korábbihoz képest közel 5 százalékkal kevesebb új autó kelt el a nyugat-európai piacon, ám a japán és a koreai márkák így is jelentősen tudták növelni eladásaikat. Augusztusban a júliusi élénkülés után az egy évvel korábbihoz képest közel 5 százalékkal kevesebb új autó kelt el a nyugat-európai piacon, a hőhullám különösen a franciák és az olaszok vásárlási kedvét vette el, miközben a németek a frankfurti autószalonon bemutatandó új modellekre vártak - derül ki az európai autógyártók szövetsége, az ACEA legfrissebb, előzetes adatokat tartalmazó jelentéséből. Bár a hőség gyakorlatilag egész nyugat-európát sújtotta, a belga, a finn, a luxemburgi, a holland, a spanyol és a brit piacon növekedést regisztráltak.