Natália
-3 °C
8 °C

Az AOL hirdetési bevételeinek növekedésére számít

MTI
2003.10.01. 11:35
Az America Online 2004-ben kétszámjegyű növekedést vár. A cég egyik vezetője a Goldman Sachs elemzői konferenciáján elmondta: jövőre - három éve először - ismét növekedni várják az vonali hirdetési bevételeket. Az AOL európai üzlete, amely tavaly még 600 millió dolláros veszteséget termelt, az idén közel lesz a nullszaldóhoz, jövőre pedig nyereséget várnak tőle. A világ legnagyobb média- és internetszolgáltató vállalata nevéből törlik az "AOL"-t és ismét eredeti neve alatt - Time Warner - működik. A névváltoztatásra a következő hetekben kerül sor. A Time Warner Inc.-t 2001-ben 112 milliárd dollárért vette meg az America Online (AOL) és az új cég neve AOL Time Warner lett, részvényszimbóluma pedig "AOL". Elemzők szerint a névváltoztatással semmiképp nem oldódnak meg az AOL Time Warner problémái, a konszern adóssága jelenleg 24 milliárd dollár. Dick Parsons cégelnök a jövő év végéig egyes részlegek eladásával az adósságot 20 milliárd dollárra akarja csökkenteni. A fő gondot az America Online okozza: az AOL ügyfeleinek száma erősen csökken fő piacán, az Egyesült Államokban és visszaestek a reklámbevételek is. Az AOL és a Time Warner fúziójakor az egyesített vállalat piaci tőkeértéke 248 milliárd dollár volt, most csak 74 milliárd dollár.

Ha már erre járok beugrom

..tényleg ez történt, Palau és Mikronézia szigeteit járva úgy döntöttem, hogy Saipanra is átugrom.

Kreuzenstein mesevára

Nézd meg Te is Laczko legújabb fotóit!