Zsuzsanna
-2 °C
7 °C

Az Unilever és a Pepsico közös vállalkozást alapított

MTI
2003.10.14. 15:00
Az Unilever és a PepsiCo közös vállalkozást hozott létre annak érdekében, hogy jelentősen bővítse az Unilever Lipton fogyasztásra kész (ready-to-drink, RTD) tea választékának marketing és forgalmazási tevékenységét. A két cég erősíteni akarja a Lipton márka vezető pozícióját a mintegy 23 milliárd euró értékű gyorsan növekvő globális RTD teapiacon. Az 50-50 százalékos tulajdonarányú közös vállalat - a "Pepsi Lipton International"- azokat a piacokat célozza meg, amelyeken a Lipton jelenleg nincs jelen, és amelyeken bővíthetők az üzleti lehetőségek, illetve azokat, ahol a Pepsi már erős pozíciókkal rendelkezik. A következő hónapokban olyan piacok is nagy számban a közös vállalat részévé válnak, amelyeken a Lipton RTD már rendelkezik üzletekkel, így a magyar piac is. A palackozó vállalkozások számára lényegében franchise koncesszióban értékesítik az RTD teakoncentrátumot , ily módon bővítik a Pepsi választékát az egészséges üdítőitalok területén. A világ legnagyobb teatermelőjeként az Unilever a márkát, a tea világszínvonalú szakismeretét, valamint kutatási és fejlesztési potenciálját viszi be a közös vállalkozásba. A Pepsi viszont a szilárd ügyfélkapcsolatokkal rendelkező kiterjedt palackozó és forgalmazó hálózatához biztosít hozzáférést. A Pepsi Lipton International céget vezérigazgató irányítja majd, aki az Unilever Bestfoods és a Pepsi részéről az egyenlő arányban kinevezett Igazgatóságnak számol be.

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!

Tavaszi hosszú hétvégék

Töltse az ünnepeket külföldön, London, Párizs, Róma városnézés, olasz hajóút, síelés Ausztriában.