Tarolt a Grey az EFFIE reklámversenyen

Napi Online
2003.10.18. 14:45
Az idén másodszor megrendezett magyar EFFIE-versenyen a Grey Worldwide Hungary reklámügynökség által készített reklámkampányok nyerték a legtöbb díjat - közölte a reklámügynökség. A kampányok piaci hatékonyságát díjazó megmérettetésen a Vodafone számára készített "Netfüggők" kampány nyerte az év leghatékonyabb reklámjának járó platina EFFIE-t. A Grey Worldwide Hungary 9 kampánya jutott be a Magyar Reklámszövetség és a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata által rendezett, a nemzetközi és a hazai reklámszakma egyik legrangosabb versenye, az EFFIE döntőjébe, s a vezető magyar ügynökségek közül egyedülálló módon 6-tal EFFIE díjat nyert. Platina és arany EFFIE: Vodafone "Netfüggők", GPRS internet bevezető kampány Arany EFFIE: GlaxoSmithKline Aquafresh Ice Whitening kampány Ezüst EFFIE: Vodafone "Taxis", VitaMAX Joker bevezető kampány Ezüst EFFIE: Vodafone "Zöldséges" VitaMAX City kampány Ezüst EFFIE: Veszprémtej RT., A Bakony titka kampány Bronz EFFIE: Veszprémtej Rt., Tihany Visszhang image kampány A Grey a közép-kelet európai EFFIE rangsorban 11 bronz, 8 ezüst és 3 arany EFFIE díjával az első helyen áll.