Változások az Est Médiánál

Napi Online
2003.12.03. 13:58
A médiapiacon vezető Est Média a színvonalas működés fenntartása és az értékek megőrzése érdekében szervezeti átalakuláson ment keresztül. Az egy évtizede alakult Est Média a több médiaszegemnsben is piacvezető. Egyrészt a Pesti Est, illetve az országos Est Lapok lévén piacvezető, másrészt az Est Indoor az O-Zone Indoor megvásárlásával a beltéri reklámfelületek terén is elsőséget szerzett. A vállalat számára a kultúra támogatása továbbra is kiemelt feladat maradt. A cégcsoport működteti a budapesti Toldi mozit, és az Operettszínház Kamaraszínháza is a cég révén vált Súgó Raktárszínházzá. Ezen felül a Pesti Est támogatója a Sziget Fesztiválnak, az ARC óriásplakát-kiállításnak, valamint a Francia Filmnapoknak. Ahhoz, hogy a szervezet továbbra is piacvezető tudjon maradni, hatékonyabb, optimális felépítésre volt szükség. Ennek érdekében az ügyvezetői posztra Bartucz László került, míg az eddigi vezér, Hanák Tamás kereskedelmi és marketingigazgatóként folytatja munkáját. A cég új PR vezetője Roskó Katalin lett.