Nyereségének további növekedését jelzi a Coca-Cola
A Coca-Cola bár megerősítette, hogy a világ több mint 200 piacán javulnak az üzleti feltételek, növekvő kihívással kell szembenéznie legnagyobb és egyben legfontosabb piacain. Főbb termékeiből az Egyesült Államokban és Japánban lanyha az eladás; e két piacnak jelentős a részesedése a Coca-Cola teljes értékesítésében, és itt keletkezik a cég nyereségének egy jelentős hányada is. A Coca-Cola árfolyama pénteken a New York-i értéktőzsdén 98 centtel 49,37 dollárra emelkedett. Az üdítőital gyártó az elmúlt két negyedévben jelentősen növelte értékesítését Nyugat-Európában, ahol a nyáron igen nagy volt a meleg. A cég eredményességén javítottak az alacsonyabb adók, valamint a dollár gyengülése az euróhoz képest. A harmadik negyedévben az euró drágulása a dollárhoz viszonyítva 2 százalékkal emelte a Coca-Cola cég működési nyereségét.