Javultak az Interbrew értékesítési eredményei
Az Interbrew által eladott sör mennyisége - kiszűrve a devizaárfolyamok változását, valamint a cégfelvásárlások és -eladások hatásait - az évből eddig eltelt 11 hónapban 6,2 százalékkal nőtt; a kilenc hónapos érték még csak 5,7 százalék volt. Elemzők szerint a gyorsabb növekedést Oroszországnak és Ukrajnának köszönheti a cég, ahol elvesztett piaci részesedését a népszerűtlen üvegpalackokat felváltó műanyag csomagolás bevezetésével kezdte meg visszaszerezni az Interbrew. Az eladott mennyiség nőtt Nyugat-Európában - különösen Nagy-Britanniában és Németországban; nem változott azonban az amerikai kontinensen, ahol Kuba és Kanada növekedését elhalványította az Egyesült Államokba irányuló import csökkenése. Az Interbrew részvénye a brüsszeli tőzsde nyitása után 1,2 százalékkal 20,06 euróra gyengült. Idei vesztesége 11,1 százalék volt, miközben az ágazati index csak 6,1 százalékkal lett alacsonyabb.