A PSA Peugeot Citroen szerény növekedésre számít
A Peugeot márka eladásai két százalékkal csökkentek tavaly, miközben a Citroen márkáé 4,6 százalékkal bővültek. A fő nyugat-európai piacon a csoport értékesítése tavaly 2,1 százalékkal 2,46 millió járműre csökkent, piaci részaránya 15,4 százalékra fogyatkozott a 2002-es 15,5 százalékról. Személyautókból Európában 2,105 milliót adtak el, ezzel megőrizték a második helyet a német Volkswagen mögött. A személyautóknál a piaci részarányuk 14,8 százalékra esett a 2002-es 15,1 százalékról. A fő versenytársnak az ugyancsak francia Renault bizonyult. Nyugat-Európán kívül a PSA Peugeot Citroen 818 járművet adott el tavaly, 15,2 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, főleg a nagy közép- és kelet-európai, kínai és iráni keresletnek köszönhetően.