A GM Daewoo Magyarország 4-5 százalékos bővülést vár
A
GM Daewoo az idén 4-5 százalékos növekedést tervez a Daewoo
gépkocsik magyarországi értékesítésében - tájékoztatta a GM Daewoo
Central and Eatstern Europe az MTI-t.
Tavaly, az első teljes évben, amikor a márka már a General
Motorshoz tartozott, a magyar piacon 11.597 Daewoo kelt el. A Daewoo
piaci részesedése ezzel 5,62 százalék lett Magyarországon, ami
Európában a legmagasabb.
A Daewoo 2002 őszén került a GM tulajdonába, ennek következtében
a magyarországi forgalmazás is átalakult. Jelenleg 46 márkakereskedő
50 telephelyen forgalmaz Daewoo gépkocsikat, ezzel gyakorlatilag
kiépült a hálózat.
A GM Daewoo a megalapításától számított egy éven belül három új
típuscsaládot mutatott be: a Kalost, az Evanda limuzint és a kompakt
lépcsőshátú Nubirát. Jelenlegi választékával a piac 43 százalékán
képviseli magát a márka. Az idén három új típus jelentkezik: jön a
kompakt ötajtós lejtőshátú Lacetti, a Nubira kombi és a SUV.
A jövő év elején mutatkozik be a Kalos háromajtós változata,
valamint a következő generációs Matiz. Ez a két típuscsalád adta a
GM Daewoo 2003-as európai értékesítésének nyolcvan százalékát.