Vince, Artúr
-11 °C
-1 °C

Nyaljuk a fagylaltot

MTI
2004.04.09. 16:37
A magyarországi jégkrém- és fagylaltpiac a múlt évben a GfK Hungária piackutató cég adatai szerint mintegy 1,5-szeresére növekedett. Míg 2002-ben a magyar lakosság összesen 27,5 milliárd forintot költött a jeges finomságokra, addig tavaly ez az összeg már negyvenmilliárd forint körül mozgott.

A magyar jégkrém- és fagylaltpiac termelése tavaly elérte az 52,5 millió litert, ebből a nagyobb csomagolási egységekben kapható úgynevezett otthoni jégkrémek aránya mintegy 75 százalékot tett ki. A fennmaradó hányad gombócos fagylalt és pálcikás jégkrém. Az ipari jégkrémek piacát továbbra is az Unilever Magyarország vezeti Algida márkájával, 32 százalékos értékbeni részesedéssel.

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!

Újévi szállás ajánlatok

Kezdje az évet kikapcsolódással, a wellnessből sosem elég.