Business Talks '24
Üzleti konferencia
A háromévi visszaesésből lassan magához térő hirdetési piac bizonytalanságaira tekintettel féléves előrejelzést nem adott. A javulást elsősorban a BMG zenekiadó részlegnek tulajdonították a Bertelsmannál, a világon a nagyságra negyedik médiacsoportnál. A BMG-t jelenleg egyesítik a japán Sony zenekiadó részlegével.
A csoportszintű bevétel 3,79 milliárd euró volt, kissé elmaradva az egy évvel korábbi 3,93 milliárd eurótól. Az árfolyamhatásokat kiszűrve és a Bertelsmann Springer eladást nem számítva a forgalom három százalékkal nőtt. Adózott eredménye 39 millió euró lett, egy évvel korábban még 397 millió euró volt a veszteség.
A Bertelsmann 2003-ban a forgalom visszaesése ellenére húsz százalékkal, 1,123 milliárd euróra növelte üzemi eredményét az előző évi 936 millióról. Árbevétele a dollár és a reklámpiac gyengesége miatt 8,3 százalékkal 16,8 milliárd euróra esett vissza. A médiacsoport adózott eredménye 154 millió euróra csökkent tavaly, a 2002-es 928 millió euróról. A Bertelsman bevételeinek negyven százalékát az Európában legnagyobb RTL Grouphoz tartozó tévék hozzák, a húsz százaléka Grüner + Jahr magazinkiadó hozzájárulása.
Business Talks '24
Üzleti konferencia