Az olasz Valentino divatház azt reméli, hogy az idei év végére, de legkésőbb
a jövő év elején ismét nyereséges lesz. A cég árbevétele az idén
várhatóan 165 millió euróra emelkedik a tavalyi 151 millióról.
A csoport ügyvezető igazgatója, Michele Norsa tájékoztatása
szerint az értékesítés az európai és az ázsiai piacon erőteljesen
bővült.
A társaság jövő februárban dobja piacra új parfümjét, reklámjára
25 millió eurót költ, és 10 millió eurót szánnak a Valentino-üzletek
korszerűsítésére. Bővítik az üzlethálózatot is, elsősorban Japánban.
A Valentino tavaly vásárolta vissza az Unilever Cosmetics
Internationaltól parfümcsaládjának licencét. A megállapodás ahhoz a
stratégiához kapcsolódik, melynek alapján a Valentino valamennyi
licencszerződését újratárgyalja. A stratégia megvalósítása akkor
kezdődött el, amikor 2002-ben a Marzotto csoport felvásárolta a
Valentinót.