Barbara, Borbála
-6 °C
3 °C

Helyreigazítás

Napi Online
2004.10.29. 09:01
A Napi Online internetes hírújság 2004. október 5-i, 8 óra 39 perckor megjelent "Milliárdos per előtt a Színes Mai Lap kiadója (részletes)" címmel megjelent cikkében 1. Valótlanul állítottuk, hogy "(Az RK által több mint három évvel ezelőtt - védjegybitorlás, valamint szolgai utánzás címén - kezdeményezett perekben a HRM-et elmarasztaló ítéletek születtek.)", a valóság ezzel szemben az, hogy "(Az RK által több mint három évvel ezelőtt - védjegybitorlás, valamint jellegbitorlás és járulékai címen - kezdeményezett perekben a HRM-et elmarasztaló ítéletek születtek.)" 2. Valótlanul állítottuk, hogy "A mostani perrel megbízott ügyvédi iroda szerint egy következő perben a HRM-nek nem sikerült ennek jogszerűségéről a Pesti Központi Kerületi Bíróságot meggyőznie, amely kimondta, hogy amíg a szóvédjegyen nem változtatnak, addig a Ringier-nek joga van a védjegybitorlás miatti végrehajtási eljárást folytatni." A valóság ezzel szemben az, hogy "A mostani perrel megbízott ügyvédi iroda szerint egy következő perben a HRM-nek nem sikerült ennek jogszerűségéről a Pesti Központi Kerületi Bíróságot meggyőznie, amely kimondta, hogy amíg a megjelölésen nem változtatnak, addig a Ringier-nek joga van a védjegybitorlás miatti végrehajtási eljárást folytatni